Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:stumpe
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Sterling by Music Man
Aika:09.07.2013 21:59
Smoked: Itsellä on aito JP6 ja tuota Sterlingin versiota olen sitten kaupassa kokeillut pari kertaa. Sterlingiä en lähtisi huonoksi haukkumaan, mutta jäi kyllä selvästi halvempi vaikutelma niinkuin toisaalta kuuluukin jos hintaeroa on näinkin paljon.
 
Talla oli ainakin erilainen (muistaakseni aikalailla normi stratotalla, kun aidossa musarissa tämä kelluvampi malli?) ja piezo puuttui. Nämä ovat itselleni tärkeitä ominaisuuksia, eivät toki kaikille. Kaulankin tuntuma oli jotenkin aivan erilainen?
 
Yleisesti Sterlingistä jäi hieman viimeistelemätön ja mauton kuva, mutta olen vähän huono testaaja siinä mielessä kun tuota aitoa musaria on niin monet tunnit tullut soitettua. Eli pienenä yhteenvetona voisin todeta, että Sterlingillä pärjää kyllä, mutta sen valittuaan ei aitoa kannata testata ;) Myöskään tämä paljon puhuttu hinta-laatusuhde ei ehkä ole sitä parasta tämän merkin kohdalla. Toisaalta monelle näitten Music manien ja Sterlingien muotoilu voi olla se juttu jonka takia ei muita merkkejä voi harkita.
 
Edittiä: Joo oli sen verran täydennän, että nyt kun luin mistä mallista puhuit (JP100D) nii voikin olla ihan eri luokan peli. Nämä minun mietiskelyt koski nyt vaan noita ensimmäisiä Petrucci-Sterlingejä joilla on hintaa reilusti vähemmän.

 
Kun ei tiedä paremmasta, niin osaa tyytyä vähempään. ;)
 
Kerroppa, missä liikkeessä testasit? Nihkeesti noita tuntuu löytyvän liikkeistä :)
 
Ja eipä noissa kalliimmissa jp100d malleissa ole muuta eroa halvempaan kuin quilted kansi ja paremmat mikit?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=218121