Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Epsu!
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Fenderin Stratoa hankkimassa!
Aika:18.06.2013 10:22
mpekkanen: Aika arvokas vahvistin on sulla ja Squierilla soitat. Kitarapajalla on kaikkia noita kitaroita hyvät valikoimat. Eli varmaan kannattaa itse kokeilla ja tehdä päätökset sen mukaan.
Tosin voihan täällä pistää pystyyn huuto äänestyksen ja hommata sitten kitaran jonka voi kuukauden päästä jo vaihtaa johonkin muuhun.

Soittimet on vähän sellaisia että ne on ,ikävä kyllä,löydettä ihan itse jos haluaa mieleisen. Kaikilla kun on niin eri maku ja se soittotyylikin vaihtelee kulloistenkin tarpeiden mukaan. Se mikä jollekkin on erinomainen voi olla toisella ihan käyttökelvoton.

Ei siis auta muu kuin lähteä itse kokeilemaan niin saat kaikkein parhaimman tuntuman siitä mikä on juuri sinulle kaikkein sopivin soitin.

Niin soitan kun tällähetkellä muuta ei ole. En soittaisi sillä muuten, mutta tuo kampi on ihan kiva värkki tota rautalankaa soittaessa.

Tämä kyseinen kitara, millä olen nyt joutunut soittamaan on kärsinyt vaurioita ja omaa huonon saundin, joten oman straton hankinta tulee nyt eteen. Straton hankkisin tuohon rautalangan soittamiseen enimmäkseen. Yli tonnin ei siis budjetissa saa mennä ja merkkinä suosin fenderiä.. Muutkin merkit tietysti ovat tervetulleita jos vaan ovat hyviä.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217819