Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:RaskasMielinen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Uuden vahvarin pähkäilyä
Aika:30.04.2013 23:28   (muokattu 30.04.2013 23:28)
JaaGeRMaisTeR: Jep :) samaa mieltä.. Tuohon sitten omaehdotus tosiaan jos varat vaan riittää.. Osta Blackstar. Ite ostin kombon ja nyt kaduttaa valmiiksi, kun tahtoisin joskus sen nupin laittaa myös :D No jos katsois sen vakio bugera vaiheen ensin :D
 
Itse olin silloin jotain pikkupurkkia ostamassa, muka "matkamalliksi", ja päädyin lopulta Voxin lilliputtimalliin. Jos vain Blackstarissa räyhä riittää (vertailukohtana nyt lähinnä tuo oma nuppikatraani), niin mikä ettei myös se voisi olla vaihtoehtona Aloittajalle. Siinä tapuksessa Aloittaja testaa se siinä Markun Musiikissa ja osta käytettynä mnetin Torilta. Nimittäin, jos et tykkääkkään loppupeleissä (tai muuten vaan GAS iskee...) ja laitat eteenpäin, niin et häviä pahemmin/ollenkaan.
 
Kyllä mä silti vielä kehottaisin miettimään sen Powerballin kaappia (ja putkia, jotenkin epäilyttää onko ne sittenkään ok) sekä myös kitara/virepuolta. Ite olen ostellut noita vahvistimia vähän turhankin tiuhaan tahtiin. Parempaan tulokseen, tähän mennessä, olisin varmaan päässyt perehtymällä paremmin niihin mitä siihen mennessä harjoituksia on jo ollut kotiutuneena...
 
Toidaalta ainakin itselleni on tärkeintä se FIILIS kun saa etsiä - ja ainakin hetken huumassa kokea myös löytävänsä.
 
P.S. Itselläni on Framuksen 2 x v30 -kaappi mutta pidän muita kaappejani parempina - yleiskäyttöön, huom. - koska ne ovat mielestäni soundiltaan erottelevampia, etenkin kun soittelen leadit kaulamikillä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217075