Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:rintapek
Alue:Livetoiminta
Aihe:Savukoneen käyttö abc?
Aika:22.03.2013 12:36
eetuss: Jos mietit asiaa hetken, niin on ihan normi tilanne, että koulussa X on menossa remppa, joka ei laajuudeltaan vaadi koulutoiminnan lopettamista. Työmies tekee joka päivä ennalta sovittuun aikaan töitä, jossa palohälyttimet on kytkettävä 45min pois päältä. Ei noita em. keskustelun pykäliä ole tehty pelkästään rokkibändiä ajatellen.
 
Mitään pykäliä ei o tehty erikseen humpansoittoa varten. Eikä se sähköputkimies ole koulun normaalitoimintaa.
 

 
No sun mielipiteestä ei nyt oikein irtoa että mikä on se korvaava ratkaisu? Sun ekan postauksen suuri sanoma oli että savukoneita ei pitäis käyttää ollenkaan. Vai??
 
Hälyt on kiinteistön omistajan murhe. Jos paikalla on kelvoton hälytinjärjestelmä, niin se on asia jolle mä en voi mitään. Jos savuja ei voi käyttää, niin sit niitä ei käytetä. On siellä muitakin toiveita, kuten semmoinen, että naisten hakutunnilla ei soiteta polkkaa. Toiveita noudatetaan, tosin mahdottomilla toiveilla on kahden viikon toimitusaika. Siellä voi olla biltemasta hankittu ns. äänenpainemittari, jonka ihan hyvällä omallatunnolla käyn heittämässä lähimpään järveen. Been there, done that, dont ask.
 
On mulla nukkumaluukkuni katossa palovaroitin. Jos sen joutuisi joka kerta ruokaa laittaessa, kahvia keittäessä tai kusella käydessä kytkemään irti, niin semmoinen hälytin lentäisi komeassa kaaressa parvekkeelta pihalle.
 
Sori.
 
E: Ja koko homman pointti on siinä, että kun on tilanne jossa hälyt on pois (ja väki sisällä), siellä on tyyppejä jotka korvaa hälyttimet tarkkailemalla tilannetta. Siellä mestassa ei ole niitä tarkkailijoita 24h, joten siksi on hälyttimet.

 
Oletko joskus nähnyt niitä tyyppejä, jotka oikeasti tarkkailevat? Mä olen kippoloissa useastikin nähnyt niitä tuuraajan tuuraajia, joilla on ongelmia valuttaa olutta hanasta ja laskuttaa oikein. Taustamusiikin volumensäätö on liian vaikea rasti. Tuommoiseltako oikeasti pyydät hälyjärjestelmän irtikytkemistä? Vitut!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=216282