Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:rintapek
Alue:Livetoiminta
Aihe:Savukoneen käyttö abc?
Aika:22.03.2013 11:06
eetuss: Tämä on sun mielipide, mutta mielipiteeksi se jääköön. Aika paha tilanne, jos meidän alan omat tekijätkin arvostaa alaa näin vähän. Tälläistä asennetta kun viljellään juottoloihin, niin varmasti arvostus pysyy matalana. Duunia tämäkin siinä missä kaikki muukin.
 
Se on mun mielipide ja sillä hyvä. Kenenkään arvostukseen asia ei liity mitenkään. Arvostan ihan jokaista alansa ammattilaista ja ihmisarvonsa on myös yhteiskunnan ulkopuolelle pudonneilla pultsareilla.
 
Mä en ymmärrä sitäkään miten se sähkömiehen tms. duuni on jotenkin sen arvoista että hälyt voi laittaa pois?? Kyllähän se ala-asteen ruokala voi olla täynnä lapsia, kun se aamukänninen Teuvo juottaa toholla kaapelia siellä välikatossa.
 
Jos sä mietit asiaa hetken, niin hoksaat, että koulun normaalitoimintaa ei ole sähkö- tai putkityöt. Huolestuttavaa olisi, jos hälyt tarttis kytkeä irti ihan joka aamu kun oppilaat marssivat sisään.
 
Niinkuin edellisessä ketjussa mainittiinkin: jos hälyjen väliaikainen poiskytkeminen olisi laitonta, savukoneita ei saisi kaupasta. Tietysti olisi paras tilanne, että kaikkialla hälyttemet sietäisi meidän usvaa, mutta tämä ei ole tilanne! En ymmärrä mikä hyöty siitä siis on että tänne tullaan besserwisseröimään miten asiat pitäisi olla ja samalla antaa kysyjälle väärää tietoa todellisuudesta?
 
Mä en besserwisseröi. Hälyjen väliaikainen irtikytkeminen ei ole laitonta. Jos ymmärsin kysyjän tilanteen oikein, niin hänelle on ihan relevantti vaihtoehto vetää ilman savuja?
Mut mikä on "väliaikainen irtikytkeminen"? Kippola juottaa ja bändi soittaa, niin silloin turvajärjestelmä kytketään pois päältä? Aina ja joka ilta? Mitä vittua varten se turvajärjestelmä on olemassa?
 
Jos toi on alan standardi, niin kyllä mä saan sitä kritisoida, koska mun mielestä tilanne on absurdi ja täysin järjenvastainen.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=216282