Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Klezberg
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Virtuaalianalogisoftwaresyntetisaattoreita
Aika:15.03.2013 11:18   (muokattu 15.03.2013 14:37)
JPQ:
ja itse analog factorya (aika sama softa lienee kuin laboratoryssa) kun testaisin macissä oli joku ongelma en muista mikä ja pceellä kun vuosia sitten testasin Jupiter 8 V soundit kaatoi aina sen. ja eräillä (just luin kvraudion keskustelua) taas itse Jupiter 8v käytätyyy oudosti eli pulssi aallon kun valitset se menee pwm asentoon ilmeisesti tosin samalle pulssin leveydelle ongelma onkin sitten vasta ilmeinen kun moduloi pulssin leveyttä eli molempien oskilaattorien leveys menee samaan tahtiin eli tietyt jutut ei onnistu. EIkä ole ainoa outous josta olen kuullut.... ps. Arturioitua kun olen testannut soundi ei innosta oikein (jos toimisi varmasti kunnolla spesiaali juttuihin voisi Prophet V mennä) eikä itsekin havaitut oudot käytökset. Ja Arturia suositukseni jos haluaa taatusti softalta kuulostavaa softaa.

Arturioita olinkin jo alkanut katsella ja ehtinyt asentaa Jupiter 8V:n kokeiluversion. Homma pysähtyi melkein siihen että presettien vaihto ei tunnu toimivan kuin hyvin harvoin. Ääniä pääse kyllä muuten säätämään mutta sitä mielellään kävisi presettejä läpi ja lähtisi sitten niiden pohjalta säätämään. Arturian Moogeja ajattelin myös kokeilla.

Noista Analog Factory/Laboratory ... sai sen kuvan että ne on enemmänkin soundikokoelmia kuin syntikkaemuja? Mitä niissä pääsee säätämään?

Ps. Jotain outoa noitten Arturian demojen kanssa. Pitäisi toimia 15 päivää, sähköpostissa tulee aktivointikoodi, mutta sillä aktivointi epäonnistuu. Demo-moodissa pääsee käyttämään mutta vähän ajan päästä tulee ilmoitus että demoaika loppui. Mini V tuntui hetken kokeilussa ihan kelvolliselta minun tarkoituksiin.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=216098