Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sepisti
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Ikäloppu soittaja?
Aika:04.02.2013 13:45   (muokattu 04.02.2013 13:47)
yanera: Aivan. Ei sillä iällä ole itselle väliä. Pointti on se, että suurinosa bändeistä, ei kaipaa itselle yli 30v soittajaa (pidetään liian vanhana)

Tämä oma ikäluokkani on juuri nyt sitä työssäkäyvää perheellistä porukkaa (kuten itsekkin)

Se olisi mukava saada ylipäätään se bändi kasaan. Meillä oli sama porukka melkein 10-vuotta kasassa, kunnes kaikille tuli elämänmuutos ym aiheilla...

Herää kysymys, että miksi soittohommia pitäisi tehdä oman ikäisten kanssa? Vai onko kyse siitä, että haluaisit tehdä omaa matskua tosissaan ja vanhempien soittajien kanssa ei mene musiikkimaut yksiin?
Mä olen 32 ja soitan neljässä eri kokoonpanossa. Olen juniori kaikissa, muiden iät vaihtelevat 35-55. En ole kokenut tätä ongelmaksi, kuten eivät soittokaveritkaan. Muutama vuosi sitten soittelin sellaisten parikymppisien opiskelijoiden kanssa ja sen koin hankalammaksi. Osalla armeija käymättä ja osa asusteli vielä vanhempiensa luona ja into yhteistreenaamiseen kova. Kyllä siinä mun työ haittasi ja homma kuihtui nopeasti kasaan. Vanhassa vara parempi...

Tärkein meinasi unohtua: "Ala soittamaan bassoa." :)
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=215403