Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Sotmest12
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mielipide kokeneilta konkareilta tai muuten tietäviltä..
Aika:05.12.2012 19:29
Hyviä ja asiallisia vastauksia. Stratoni on säädetty kaikilta mainituilta osin. Siitä tulikin jopa omasta milestäni "parempi" ja "helpompi" soittaa vaikken tosiaan mikään asiantuntija olekkaan. Strato on siis säädöiltään ammattilaisen jäljiltä jopa niin hyvä että eron huomasin minäkin ;) Niin oletinkin että sen tulee parantua soitettavuudeltaan, siksi sen säädettäväksi / huollettavaksi veinkin. Täytynee laittaa jäitä hattuun tuon toisen kitaran hankinnan osalta ;) Täytyy tosiaan kokeilla muutamia kaulaprofiililtaan erilaisia kitaroita. Tuo Harley Benton nyt tuli vaan esille kun oikeasti haikailen Telecasteria toiseksi kitaraksi ;). Selvääkin on, että uusi tuleva kitarani menee jossain vaiheessa samalle ammattilaiselle "säätöön" koska sen olen oppinutkin että kalliskaan kitara ei välttämättä ole ollenkaan tehtaan jäljiltä ihan oikeissa "säädöissä". Silmämääräisesti kun olen katsellut erilaisia kepakoita niin Les Paul tyyppisessä näyttäisi olevan edestäpäin katsoen ehkä leveämpi otelauta joten se ei ainakaan toisi helpotusta nimeämääni peukalo-ongelmaan. Toisaalta kuten joku sanoikin niin se peukalolla kikkailu ei välttämätöntä olisikaan. Mutta, mutta.. jäitä hattuun hankinnan osalta kuten jo viisaat täällä neuvoivatkin. Koklailen eri tyyppisiä vaihtoehtoja. Ja tosiaan olen erittäin tyytyväinen nykyiseen kepakkoon semminkin säätöjen jälkeen, se on LOISTAVA! ;) Kait se vaan on vähän niinkun joillakin "autokuume" se, että sen nyt vaan sattuu olemaan meikäläisellä "kitarakuume". ;) Kiitos vastauksista, lisää kommentteja saa tietty skriivailla... ;) Ei muuta kun reenailemaan... Ai niin, ja sitten putkivahvistin pitäisi saada tuon ison transistori Yamahan tilalle ;)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=214136