Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Checy
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Mistä aloittaa?
Aika:13.11.2012 08:09   (muokattu 13.11.2012 08:10)
Hylsy123: Kiitoksii paljon vinkeistä. (ja sorry väärästä alueesta.) Noita justinguitar videoita nyt kattellu ja yrittäny opetella.
 
Vasemman käden sormet on nyt mulla vissii suurin ongelma, joku sormi aina sörkkii jotain muutakin kieltä, vaikka pienet sormet onki. Noi kitaratunnit on harkinnan tasolla "ehkä joskus", vaikka varmasti paremmin ja nopeemmin niillä oppiskin.
 
Tosta nauhottamisesta oon nyt huomannu, ettei mikään mitä oon yrittäny soittaa kuullosta sinne päinkään, vaikka vahvarin läpi ne on alkanu "hyviltä" kuullostamaa.
Motivaatio meinannu jo loppua (joo'o, näin nopeesti), mutta löyty lisämotivaatiota, kun alkaa sormet liikkumaa ees vähän sinne päin mihin aivot määrää.
 
Edelleen paljon kiitoksia kaikille hyvistä ohjeista! Tästä se lähtee.

 
Tää on kyllä sellanen harrastus mikä vaatii paljon treeniä ja motivaatiota, jos meinaa joskus tulla edes siedettävän hyväksi :) Turha sitä on mun mielestä odottaa että joka päivä oppii jotain uutta, se ottaa aikansa että asiat oppii lihasmuistin kera. Paljon treeniä ja vääntöä ja meininkiä vaan mukaan niin lähtee sitten! Ja turha tosiaan masentua jos ei yhtenä päivänä soitto kuullosta ollenkaan hyvältä; se voi ja aika varmasti kuulostaa seuraavana päivänä jo paljon paremmalta.
 
Tsemppiä!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=213603