Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:mima
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vinkkejä pedaalien kuljettamiseen?
Aika:20.10.2012 00:27
Mä käytin joskus Clas ohlsonilta ostamaani 20 euron "alumiinisalkkua"(se oli oikeasti foliolla päällystettyä vaneria) pedaalien kuljettamiseen. Tuolloin mulla oli käytössä ehkä kolme pedaalia. Siihen mahtui kätevästi kaikki muukin sälä. Jossain vaiheessa mulla oli käytössä Line6:n M13 -multiefektihässäkkä, sekin sopi sellaiseen laukkuun mainiosti. Alumiinisalkku oli ihan hyvä hätäratkaisu opiskelijabudjetilla, ja kamojen kuskaaminen niille pyhitetyssä laukussa tuntui ammattimaiselta ja coolilta, kun aina aiemmin oli saanut ronkkia jostain repun pohjalta solmuisia kitarapiuhoja. :) Sittemmin myin multsarin ja siitä saaduilla rahoilla ostin pedaltrainin laudan ja kovan laukun. Ei ole harmittanut!
 
Pedaalien käyttö ilman lautaa on siitä ikävää, että ne välillä keikan tuoksinnassa saattavat lähteä seilaamaan pitkin keikkapaikan lattiaa/lavaa. Siinä voi olla välipiuhat ja erityisesti virtajohdot kovilla. Ainiin, jos sun pedaalit kaikki toimii samalla jännitteellä, niin erillisten virtalähteiden sijaan voit käyttää esim. 1Spot -virtalähdettä ja virranjakopiuhaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=213093