Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:rintapek
Alue:Livetoiminta
Aihe:D&B opera 402d
Aika:13.10.2012 13:15
telstara: tekeeköhän tuollaisilla aktiiveilla mitään ?
 
Tekee ihan kummasti.
 
Kuitenkin jotkut sellaiset sais olla ettei tarvi keikalle mennessä etumerkkiä alkaa peittämään..

 
Etumerkin peittäminen ny on ihan pelleilyä. Olen nähny ja kuullu ihan kelvollisia Behkujakin. Malleja kun vaan tuppaa olemaan niipal ja ne vaihtuu aina uusiin kevät/kesä/syys- ja talvimallistoihin, et en oikeesti malleja muista, enkä niiden turnauskestävyydestä tiedä mitään.
 
Tarkoitus ei ole ostaa subbareita, senpä takia toivonkin 12:n antavan vähän enemmän botnea kuin ne jokapaikan suosikit, 10" mallit. Mitään basso/rumpu osastoa noihin tulisikaan ajettua. Laulua, kitaran levitystä ja sellasta, akkaria jne.
 
Mä en oikein ymmärrä mitä botnea olet tossa hakemassa, koska sinulla on kumminkin mikserin kanavissa 80/100 Hz locut päällä?
 
Onko RCF:ssä parin sadan edestä parempaa ääntä ? Kumpiakaan en ole kokeillut ja matka tuollaiseen liikkeeseen on pitkä missä noita voisi kuunnella.
 
Toi on kysymys, johon kukaan ei voi vastata, koska korvia ei myöskään voi postittaa. Mitä aikanaan tuli testattua, niin toi RCFfän 10" meikäläisen korvaan ja tarpeisiin toimi paremmin kuin 12" tai 15".
 
En tunne mitn tarvetta ns. kehua omiani tms muuta tolloa, mut noil kymppituumaisilla on stressiklubini äänentoisto hoitunu vissiin viimeiset seittemän vuotta. Jos stressiklubi saundaa paskalta, niin vikaa saa hakea muualta kuin ämyreistä.
 
Vastaavasti parempiakin ämyreitä on, mut vaik ei edes hintalapulla olis merkitystä, niin hyötysuhteen ulosmittaaminen oikeesti vaatis sen, et stressiklubin mukana kulkis joku, joka oikeesti ymmärtää äänentoistosta jotain ja miksais salin puolelta.
 
Käytetyn ostaminen on tietty aina yks vaihtoehto, mut jos "rahoittajista" ykskin on sitä mieltä, et "mitään käytettyä ei osteta", niin se torppaa ton mahdollisuuden.
 
Olen vissiin ennenki kertonu, mut yks kaveri tartti "laulukamat". Hänelle kelpas käytetyt. Markkinoilta löyty MartinAudion F12:t ja niit ruokkimaan gx5. Budjetilla max tonni. Jos paremmat tahtoo halvemmalla, niin sit tarttee varastaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=213002