Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:youzzie
Alue:Livetoiminta
Aihe:MIDI-ohjatun livesysteemin toteutukseen apuja
Aika:24.09.2012 09:07   (muokattu 24.09.2012 09:14)
No eikös näistä kukaan muka mitään tiedä? Vai onko tämä jotenkin väärällä osastolla?

Yleensä kun täällä jotain kysyy, niin heti alkuun joku senioriguru vastaa tyyliin: "kerro nyt jotain tarkemmin niistä laitteistas, ei noilla tiedoilla vielä mitään pysty sanomaan", mutta onko tässä nyt sitten jo liikaakin infoa? Tai ainakin tarpeeksi, ettei tuota em. kommenttia oikein voi tähän heittää...

Tai missä on se toinen senioriguru jonka kuuluu sanoa: "ei noilla kamoilla saa yhtään mitään aikaan, mulla/meillä on aina vähintään sitä ja tätä (tähän jotain monen kymppitonnin hifistelyä) eikä niilläkään pääse kuin alkuun". Ja tähän se käytetyin lausahdus: "markalla saa markan laitteen"!

Ja sitten nämä pari seniorigurua alkaisivat kiistelemään että kummanko üüber-haitekit on paremmat, ja muistaisivat heittää kehiin paljon jotain tosi syvällistä ja täysin epäolennaista teknistä nippelidataa ja matemaattisia kaavoja liittyen joihinkin vähintään areena- ja stadionluokan toteutuksiin...

Sitten johonkin väliin joku vähän maltillisempi harrastaja ehkä saisi yhden kommentin tyyliin: "kyllähän noillakin kamoilla varmaan saisi asian hoidettua, olen ainakin nähnyt jotain tuon tapaisia jossain, itse en tosin asiasta mitään tiedä".

Ja sitten jatkuisi pätemistaistelu Senioriguru1 vs Senioriguru2. Vastausta alkuperäiseen kysymykseen ei tosin ehkä koskaan tulisi, mutta ehkä jonkinlaista viihdeluettavaa edes. Tyhjä seinä on tympeää katseltavaa, ja suuri pettymys.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=212575