Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ferodoz
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Custom rummut
Aika:03.09.2012 20:28   (muokattu 03.09.2012 20:28)
Ja sitten palautuminen maan pinnalle. En arvostele Yamahaa, mutta asia ei tänä päivänäkään vielä ole noin mustavalkoinen. Ja kysyjä taisi tarkoittaa lähinnä itse suunniteltavien settien valmistajia. Mutta Jazzmies, ymmärrän velvollisuutesi näiden mainostamiseen. :)
 
Kumulla taitaa olla pisimmät perinteet noista valmistajista, ja ainut(?) noista joka tekee runkonsa itse. Lisäisin listaan vielä Saarirummut, joista voi kertoa enemmän nimimerkki Rumpaliville. Myöskään noista listan muista valmistajista ei ole mitään kokemusta, kuulopuheita oon täältä lueskellut esim jackshopin palvelusta, mutta siinä se.
 
Kumun palvelu on ainakin moitteetonta, ja mene ihmessä Olympiakadulle testailemaan jos vähääkään tuntuu siltä. Pekka on mukava mies ja hyvä antamaan näkökulmia aiheisiin. Kumun rumpu on ehdottomasti vähintäänkin persoonallinen, ja käyttäjänsä näköinen ja kuuloinen. Lisäksi tuet suomalaista soitinrakennusta. Kaikille Kumu ei sovi, monet moittivat esimerkiksi sointia liian pitkäksi mutta mun mielestä paljon kanssa pärjää paremmin kuin toisinpäin. Minä voin ihan avoimesti ja rehellisesti myöntää olevani 100% tyytyväinen omiin rumpuihini, niinkuin kaikki muutkin Kumun omistajat. Toisaalta, ne jotka niistä eivät pidä niin ne eivät osta niitä, joten ehkä tässä tapauksessa omistajien kehumiset eivät ole mikään tie,totuus ja elämä. Tutkaile asiaa omasta lähtökohdastasi.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=212193