Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pekka montin
Alue:Koskettimet
Aihe:Koskettimet, yhteydenpito yms Thomannilla (Suomi)
Aika:27.08.2012 12:22   (muokattu 27.08.2012 12:26)
Olen pistänyt tähänkin lafkaan viimeisen kahden vuoden aikana varmasti ja helpolla yli toista tonnia euroissa. Kaupat ovat sujuneet aina hyvin, tuotteet ovat pakattu hyvin eikä ongelmia ole ollut. Olen ostellut synia, pedaaleita ja muita vempuloita ko puljusta aika paljon aiheeseen liittyen.
 
On todellakin hienoa että kuluttajia nykyään hellitään näin.
 
Onkos kukaan muu huomannut tuota M-Audio Venomia tuolta?
Mulla lähti toi juuri viikko sitten tilaukseen. Pakko ostaa kun melkein ilmaseksi annetaan.
 
Mutta, mitäs mieltä olette tuosta yhteydenpidosta?
Mulla meni tuon venomin kanssa sillai että en saanut edes varmistusviestiä ja jouduin laittamaan viestiä perään että missäs se venomi viipyy. No, tänään laitoin toisen viestin, kului 10 minuuttia ja sanottiin että se on lähtenyt jo heti seuraavana päivänä viikko sitten kun tuotteen tilasin.
Tod.näköisesti lappu odottaa kotona postista kun sinne pääsen.
Tämä oli myös ensinmäinen kerta historiani aikana kun ongelmia tuli sähköposti yhteydenpidon kanssa, mutta sellaisia ovat sähköpostit - ei voi luottaa
Muija tilas tuolta myös studiomikkei yms yms ja se olikin hankalampi prosessi kun piti lähettää takas saksaan asti ja opetella siinä sitten kirjoittamaan viesti enkuksi jne jne. Mutta, loppu hyvin, kaikki hyvin sekin. Suosin myös paikallisia lafkoja aina silloin kun sielä on saatavilla HETI se tavara mitä olen hakemassa. Odottaa en rupea koskaan tai sitä että "tuote voidaan tilata" koska siitä käytännöstä on vain huonoja kokemuksia. Tuote pitää olla heti saatavilla(tai 2-4 viikon viiveellä) ja jos joutuu turhaan odottamaan, mielestäni myyjä on velvollinen siitä myös korvauksen tuolloin antamaan että asiakas ei joudu turhaan odottamaan tuotetta mitäpä ehkä ei ole koskaan tulossa johonkin tiettyyn musakauppaan ja joka kuitenkin suullisesti luvataan. Rahalla on myös sellainen taipumus meillä monilla että se mystisesti katoaa jonnekin jos sitä ei saa samantien johonkin ja äkkiä sijoittaa ja täten myös mielestäni on tärkeää että ne kaupat voisi tehdä aina samantien kun asiakkaalla se raha vielä tallella on, eikä ole ehtinyt esim. Mennä kurkusta alas, auton korjaukseen tai johonkin muuhun turhaan.
 
Tällästä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=212031