Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:nannne
Alue:Kilpailut
Aihe:Divariroots 87 äänestys
Aika:24.08.2012 00:07
Koitan nyt jotain rakentavaakin sanoa kun en usko että saatte mitään irti jos sanon että ihan fjees, yks piste. Mutta suodattaa voi semmosen filtterin läpi nämä minunkin kommentit että emmää oikeesti mistään mitään tiedä. :)
 
Mopar: Alku oli tosi hyvä, oli hienoa bluesia ja pohjasoinnun merkkausta. Se jossain keskivaiheilla niias vähän kun tuli semmosta vähän vähemmän rytmistä variaatiota sillee tii titi titi titi aika pötköön, tijäkkö? Ei ollu isosti pahasti mutta jotain kehittävää sanoakseni koska tästä huolimatta pidin siitä miten näppärästi käsittelit ja kehitit teeman loppuun asti.
 
pekka_ : Jotain ton rytmiikan kans. Aksenttia ja vibraa ja tarkkuutta bendeihin. Mulla alkaa jotenki ajatus harhailla jos tensioni pysyy kokoajan vakiona. Kelvollisen kuulosta silti, ajatuksen kanssa kun kuuntelin kolmesti läpi niin joka kerta kuulosti paremmalta. Soi juuri nyt huvin vuoksi, jotenki koukuttava pätkä. 1p
 
teranyh: Eihän todellakaan tarvi puotella kokoajan! Mukava lämmin saundi ja nokkelata ajatusta virtaa. Piänesti noihin pitkiin ääniin vibraa vielä maustamaan mahtuisi :) 1p
 
Illu: Magee kurkkupurkki. :D Vähän on kosteahko saundi, ideaa löyty kyllä. Hyvää soittoa!
 
Jaso: No huh, kyllähän tätä livenä seuratessa sukat varmaan pyöris jaloissa, tou dell la hyvää työtä! 1p
 
Urmas potkuri: Joku jännä kompura saundi kun välittömästi haukkaa ja release tosh myöhään. Ei paljon soittoa vaivannu, meinaan. Lähes james potkukelkkamainen työnimiki! Makeaa soittoa.
 
korvaoo: Hyvä saundi, toimivaa soittoa, kokonaisuutena eittämättä hyvä! pikkasen taimi tökkii parissa kohtaa mutta älä hio tota, tulee tehdyn tuntunen! :) 1p
 
tjj2200: Eka kierto meni jotenki häirittevästi mani for nattin ja ziks för free tiputtelulla. Ja sillee hyvällä tavalla! Oikeastaan joka kierto vaihtu fiilis. Hyvä reissu.
 
bluestumppi: Olihan röhköä saundissa. Ja soitossa, ihan fjepa tulkinta asiasta. :D
 
tono: Kumpaa noista sooloista? Mukavaa revitystä siä ennen lopun alkua. Kyllä ne silti toisiansa tuki, olen ymmärtävinäni mitä ajoit takaa! :) Soittaja veikkonen, selkeästi.
 
rheinonen: Sielähän löytyy muutaki murretta ku puuvillapeltoa tai rautatietyömaata! Tosi hyvä veto, parsa! Ei mulla oikeen oo mitään rakentavampaa sanomista tähän, tässä on niin paljon oikein. 2p
 
Vesa: Vähän röyhkeämminki ois voinu tulla esiin taustasta, sen verta hyvää oli soitto, ennenki harrastanu? :) Kyl maar, tuo vähän alas miksattu liidi oli minusta ainoa asia joka tökkäs tässä, soitto kulki alusta loppuun ja vielä hyvin, vibra oli hetkittäin oikeinki potentiaalinen!
 
Mulla loppu pisteet kesken kyllä nyt. Oli niin kiva kierros kuunnella että mieluusti oisin palkitsitoitsinu enemmänkin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=211939