Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Ssyba
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Tarjoa
Aika:30.06.2012 13:57
Ompas täällä kireäpipoista porukkaa :D joillain ei ole tainnut mennä perille että täällä on ihan tavalliset ihmiset myyjinä ja useimmiten myös ostajina. Tällä viittaan siihen kun joku tuossa sanoi että "oikeassa bisneksessä mussuti muu muu"
 
Itse ainakin laitan aina "tarjoa" ilmoihini ja joka ainoa kerta mennyt kaupaksi melko nopeasti. Ja mä veikkaan että ne jotka tästä asiasta kastelee sänkynsä ja kitisee sitten tänne, ei kuitenkaan olisi mitään torilta ostamassa.
 
Ainakin mulla noi kamat mitä myyn on monesti aika vanhoja, itsekään en muista millä hinnalla olen ne tarkalleen ostanut, ja en todellakaan jaksa alkaa sellaisia selvittämään mistään ebaysta yms. Ostaja heittää tarjouksen, ja sitten mietin noin 2 sek pääni sisällä ja jos kuulostaa niin kaupat syntyy.
 
En mä ainakaan usko että kovinkaan monella olis tarkotuksena saada mitään järjetöntä ylihintaa kamoistaan, helpompaa vaikka varastaa naapurin mazdasta blaupunkt jos niin kovin tarvii rahaa saada. Se vaan että monilla on oikeakin elämä elettävänä tässä sivussa, kaikki ei elä 24/7 mnetissä ja tiedä hintaa kaikelle. Sillon on helpompaa myydä tuote ikäänkuin huutokauppa periaatteella tai jotain.
 
Sitäpaitsi, jos nuo 10e tarjoajat luulevat olevansa ainoita idiootteja, niin kyllä niitä dorkia riittää ihan hinnoitelluissakin pyynnöissä. Esim 100e kitara myynnissä ja vastaus tyyliin "voin ostaa 100e jos saan purka sen eka atomeiksi ja kattoo onko kaikki aitoa" joo. ei kiitos.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=210911