Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:VeKrio
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Vain yksi svarveli! Ehdottakaapas hyvää messinkistä snarea?
Aika:09.06.2012 22:18   (muokattu 09.06.2012 22:18)
SteveHarris: Itse oon saanu ton 13x3 messinkisen pearlin taipumaan varsin moneen eri meininkiin.
 
Kaikki taipuu kaikkeen. Miten hyvin, se on eri asia.
 
Ihan reilusti nyt oon sitä mieltä, että toi ei all-around -virpaksi ole omiaan. Menee kyllä joo, mutta ei oo omiaan. Siinä vaiheessa kun olosuhteet alkaa muttumaan ja meteliä tulee lisää, tai keikkapaikka on tumppunen akustiikaltaan tai muuta, niin ei se vaan kanna. Matalalla vireellä jollain Emperorilla saa varmasti hyvän lötsin. Sitku sen lötsin lisäksi pitäisi saada muutakin niin ei saa.
 
Joku 5" - 6" ja 14" on ihan älyttömän hyvästä syystä yleisin virvelikoko. Vaikka musta vitska on paljon parempi koko. Ihan turhaa korostaa vaikka, että joku puinen 10" x 14" on ihan ok peli kaikkeen musaan niin eihän se kertakaikkiaan ole. Tollasessa pienessä sama juttu. Mulla ollut tismalleen saman kokoinen Pearl, mutta teräs. Se nyt on lähimpänä messinkiä kaikista.
 
Ja kun ollaan noissa koissa, niin tollai puolella tuumalla on aika paljon väliä. Vaikka neljätoistatuumaisissa on paljon suurempi keskinäinen ero 3" ja 4" syvien välillä kuin nelosesta vitoseen välillä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=210458