Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Soittotauko
Aika:03.06.2012 22:13
Gabe: Miksi muuten noin radikaali ratkaisu? Meinaan että onhan mullakin oikeastaan kaikki muu kuin satunnainen toisten kanssa soittelu ja kotona vedetyt treenit jäänyt muksun syntymän jälkeen mutt aika hyvin olen saanut sulautettua perheen ja harrastuksen yhteen, oikeastaan nyt nautin soitosta enemmän kuin aikaisemmin. En ole muutenkaan ikinä miettinyt miksi soitan, musiikki on aina ollut mukana vähän niinkuin ruoka, juoma, happi jne. Tulisin varmaan hulluksi jos ei voisi pitkään aikaan soittaa. Soittaminen on mulle pohjimmiltaan itseilmaisua joka kuuluu erottamattomasti siihen mikä minä olen.
 
Ja loppujen lopuksi tarvitseeko sitä oikeastaan olla joku järkevä syy miksi jotain tekee? :)

 
No en ehkä tietoisesti päättänyt olla soittamatta kitaraa, vaan enemmänkin se bänditouhujen lopettaminen oli tietyllä tavalla aika kirvelevä päätös ja kitara muistutti kipeällä tavalla siitä minkä olin jättänyt taakseni enkä siksi tullut sitä vain soittaneeksi muutamaan vuoteen. Meidän bändi oli aika tiivis yhteisö ja olin sen jutun kanssa aika tosissani ja siinä risteili aika monenmoisia tunteita kun sen jätin taakseni. Kesti vain hetken, että pääsin siitä yli ja tottahan toki kitara on sittemmin löytänyt paikkansa sylistäni päivittäin.
 
Ei sitä ehkä niin kummallista syytä tarvitse minkään asian tekemiseksi, mutta pitäähän sitä jokin motivaatio olla. Kyllä soittaminen on niin osa minua itseäni, että tuntuisihan se kuin raaja leikattaisiin irti jos sen kokonaan lopettaisi.... tai en oikeastaan voi edes kuvitella lopettavani sitä kokonaan. Mainitsemani taukokin oli vain tovi kun en tullut soittaneeksi, mutta en minä varsinaisesti ajatellut pitäväni taukoa tai lopettavani, en vain tullut soittaneeksi muutamaan vuoteen.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=45925