Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:uschkaroliina
Alue:Laulaminen
Aihe:Miten olette päässeet esiintymään?
Aika:24.05.2012 13:14
Hoi kaikki laulajakollegat! Minulla on ollut jo 6 vuotta kova himo ja halu päästä esiintymään, tekemään musiikkia ja laulamaan missäikinäprojekteissavaan. Olen yrittänyt tarjota itseäni monituisille muusikoille ja bändeille ja tapahtumiin laulamaan, mutta jostain syystä hommat eivät koskaan etene. En oikeasti voi olla niin surkea, olen itse asiassa varmaan parempi kuin moni luuleekaan. En todellakaan ole ylimielinen tai itsekehuskelija, päinvastoin, vaan nyt alkaa tuntua siltä, että pitäisikö sitten olla? En nimittäin ole päässyt about ikinä mihinkään tekemään laulujuttuja, enkä oikein edes tiedä mistä sellaisia etsiä. En osaa soittaa mitään, joten yksi ikuinen ongelma esiintymisissäkin on aina säestys. Tuntuu, että tuntemieni muusikoidenkin kanssa esiintymisehdotukset jäävät aina jäihin.
 
Sen harvan kerran kun olen päässyt esiintymään ja sitä varten treenaamaan jonkun kanssa, minua ovat kehuneet maasta taivaisiin sekä säestävät soittajat, että yleisö. Missä vika? Miten TE, arvon tyypit, olette päässeet esiintymään? Pitäisikö mun hankkia mikrofonilleni etuaste ja alkaa äänittämään a cappellana lauluja ja lähetellä niitä vaan jokaiseen mahdolliseen paikkaan, vai mitä ihmettä? ..Siis mistä niitä keikkoja oikein tulee?
 
Ei minua raha kiinnosta lainkaan, sen voin vannoa. Tahtoisin vain harrastaa musiikkia muuallakin kuin laulutunneilla, ja ESIINTYÄ. Esiintyä, esiintyä, esiintyä. Tai vaikka ihan vaan soittaa jonkun säestäjän kanssa.
 
ja kyllä, minulla on ollut myös ilmoitus wanted-osastolla. Ei vain ole osunut oikein kiinnostavia projekteja, kyselyitä on lähinnä tullut metallibändeiltä tarja turusen toivossa, mikä ei valitettavasti kiinnosta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=210211