Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Hyvää vahvaria haetaan hyvään kotiin..
Aika:09.04.2012 13:22   (muokattu 09.04.2012 13:25)
jhlamm:..............
 
Niin ja osaako joku sanoa että tarvitseeko nupin soundata niin buenosti jos siellä välissä majailee tuo boss gt-8?

 
Mitä se gt8 siellä muuttaa? siis tarkoitatko ad -> da muunnosta joka siinä välillä tapahtuu? siihen putkivahvistimeen menee analogista signaalia joka tapauksessa ja se vahvistin toistaa sitä itselleen luonteenmukaisella äänensävyllä enkä itse ainakaan näe mitään syytä, että miksi se vahvistin ei vaikuttaisi siihen soinnilliseen lopputulokseen ihan samalla tavalla riippumatta siitä mitä sille signaalille on tehty ennen sitä vahvistinta.
 
Kokeilemallahan tuo lopultakin selviää. Omat havaintoni puhuvat voimakkaasti sen puolesta, että vahvistimet ja kaapit soundaavat erilaisilta riippumatta siitä minkälaisia digitaalipurkkeja siellä välillä käyttää.
 
E: ei kun tajusinkin saman tien, että tarkoitit tietenkin Bossin vahvistinmallinnuksia että ei tarvita sinne perään enää putkivahvistinta kun se on mallinnettu jo siinä bossin purkissa. Tota noin, eihän siihen periaatteessa tarvitsekaan muuta kuin jonkin monitorin siihen perään. Noita aktiivisia kaiuttimiahan on vaikka minkämoisia tarjolla, jonka kanssa voi kokeilla. Voihan sinne sijoitta pelkän putkipäätteen ja kajarin jos haluaapi semmoista kokeilla. En kyllä yhtään osaa sanoa. Itse olen tuumannut, että esimerkiksi Tech21 voimakaappi voisi olla ihan riittävä jatke tommosen bossin purkin lisäksi.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=209169