Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:L.Ruoska
Alue:Bassot
Aihe:Paras soitinhuolto
Aika:09.04.2012 09:51   (muokattu 09.04.2012 09:52)
hollstro: Soittimen sääntöjen hyvyys on kovasti henkilökohtaisten mieltymysten mukainen asia. Toinen tykkää matalasta actionista, toinen korkeasta. Toinen suorasta kaulasta, toinen notkollaan olevasta. Toinen ohkaisista kielistä, toinen paksuista, toinen droppivireestä, toinen normivireestä jne, jne, jne... Perussäädöt osaa tehdä kaikki soitinhuollot.
 
Ah, perussäädöt osaan tehdä itsekin, pistää kaulan sopivaksi kun kielten paksuus vaihtuu ja säätää intonaatiot ja muut. Ihan sitä kiinaosaston pohjasakkaa mun instrumentit ei kuitenkaan ole, joten ajattelin että niissä on jonkun verran vielä parantamisen varaa jos tekijä on ammattilainen (kun minä en ole).
 
Tykkään kovasti soittimistani ja sen takia olisi kiva nähdä että kuinka lähelle omaa näkemystäni täydellisyydestä ne voikaan virittää. Tottakai nauhahionnan ja perussetupin saa 100€-150€ osastolla melkein joka lafkasta, mutta haluaisin säästyä käyttämästä soittopelejäni kaikissa kaupungin pajoissa ihan kustannus- ja ajankäyttösyistäkin. Mua kiinnostaa siis että kuka voi mahdollisesti leipoa soittimestani huikeista huikeimman.
 
Vai oliko tämä testaamani SR5000 vain niin poikkeuksellinen yksilö? Tämähän tietysti puoltaisi sitä että oikeasti on jotain pointtia maksaa useita kiloeuroja soittimesta jos haluaa parasta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=209178