Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:T.Nick
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 63 äänestys
Aika:10.03.2012 09:36
hollstro: Nätit namuttelusaundit. Taustan ollessa kovin raskas basarin seuraamisesta tulee snadisti tökkivä ambienssi. Tietty soitettu hyvällä sävelkorvalla ja taimilla, mutta nyt ehkä liikaa muita soittimia seuraten.
 
poppamies: Jumalauta kun täältäkin lähtis hyvin ihan pienellä lisäsatsauksella. Alussa olin jo notta wau ja tuolla väleissä on oivaltavia juttuja, kun on löydetty oikea sointu. Mutta sitten ollaan taas välillä jotenkin niin hakoteillä että en ymmärrä pointtia.
 
Esa H: Kohtalaisen mukava linja valittu. Pientä huojuntaa taimissa, ollut kenties vähän hämähäkkiotteita pelissä. Osan vaihtuessa meno vielä paranee. Tää on jätetty tarpeeksi ilmavaksi mun makuun, saundi sopi kuin nyrkki silmään ja näin.
 
toivajar16: Vahva ote biisiin. Eikä saundissakaan ole valittamista. On osattu muljuttimien sopiva blendaus. Tää oli vahva suoritus.
 
mtnen: Basso lähtee kohtuu syviin vesiin. Lisäks saundi on melko pyöreä, jotain pientä puukkoa tarvis. Hyvällä taimilla kuitenkin soitettu ja ihan pirteitä kuljetuksia hyvissä väleissä.
 
Warwickbass: Tässä aika hifisaundi, tollanen hymynaama. Hyvää veivailua kaikin puolin. Näkisin kuitennii pienen latistavan ristiriidan progepierutaustassa ja Incubus-bassoissa.
 
satsi: Saundit on jepat. Pientä miettimistä olis kenties vielä vaatinut. Sikäli hyvä, että mun mielestä on pidetty intensiteetti oikeella levelillä taustaan nähden, mutta jokin viestii siitä, että taustaa ei hirveesti ollut vielä sisäistetty. Hyvä veto, siitä ei pääse.
 
absqua: Nätit harmoniat alussa. Soundi siinä rajoilla, että onko tarpeeks midleruttua. Tää on kyllä hyvin tyylinmukainen. Voin hyvin kuvitella sellasen dullasta nälkiintyneen äijän tukka silmillä tötterölahkeissa heilumassa basso kädessä lavalla sekasin kuin seinäkello.
 
Pointsit, kaikille yks, nimet mun mielestä tän kertaisessa paremmuusjärjestyksessä:
 
Toivajar
Absqua
mtnen
Warrebass
Esa H.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=208016