Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Tuomo_
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 216 äänestys
Aika:04.03.2012 15:01   (muokattu 04.03.2012 15:03)
1p Zeeboo: Hyvää rauhallista pyörittelyä ok- soundilla.
 
BigPapa: Mukavaa revittelyä ja välillä oikein innostuttiin melkein tiluttelemaan. Hieman kaipailin hengähdystaukoja.
 
kekehe: Jatsi-aloitus ja sitten pyöriteltiin mukavasti, soundi olisi voinut olla cliinimpi mun makuun. Ok-veto.
 
tjj2000: Hyviä aihioita ja minusta nyt pysyi hyvin rytmissä. Tiukkuutta on tullut soittoon mukavasti lisää.
 
1p krk: Hyvin kehitelty teema ja tarina, jatkossa pidin pitkistä äänistä. Ei ole tässä epävireisiä (falskeja) ääniä.
 
1p SikaEki: Tässä on sellainen fuusio-jatsi-funkki-tunnelma. Hyvin kulki soitto ja tarina syntyi kuin itsestään.
 
Juzpe: Erikoinen ratkaisu soundin suhteen. En oikein päässyt sen vuoksi tarinaan sisään. Soitto kulki hyvin.
 
tappis: Hyvä soundi ja soitto oli tiukkaa. Joissain paikoissa olisi ollut mukava antaa äänten soida pidempään.
 
1p velsa: Hyviä kuvioita tyylinmukaisesti soitettuna. Taito on hyppysissä. Soitosta kuuluu tuhansien tuntien kokemus.
 
apenaattori: Rauhallinen lähestyminen ja tarinan kehittelyä jatkettiin mukavasti. Kerronta sujuvaa.
 
tono: Mukavia riffejä paikoin, soundivalinta ei ehken miun maun mukaan.
 
1p Kuha: Tuli alusta mieleen Saturday Night Fever-musa, sitten kyllä mentiin muuhun suuntaan. Mukavaa kuunneltavaa kaikin puolin. Monia erikoisia ääniä, joita itse en osaisi loihtia ja laittaa peräkkäin.
 
1p WanhaWetäjä: Tällaisessä tyylissä olen aina pitänyt WW:n taidosta liidellä omissa sfääreissä luoden omanlaisen tunnelman ja tarinan.
 
Edit: lisää rivivälejä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=208231