Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Anonymous-jazz
Alue:Tanssimusiikki
Aihe:Ne hirveimmät asiakkaat
Aika:03.03.2012 01:41
Qsine: Ns. MunaHaukat eli äggfalkenit ovat myös semmoinen oma kategoriansa hyvässä ja pahassa, yleensä jälkimmäisessä. Eräiden pikkujoulujen -tunneilla eräs sinänsä ihan sympaattinen, mutta siedettävyystoleranssin ulkopuolelle itsensä juonut neljäsosatuttu eukko halasi melko intensiivisesti ja kuiskasi korvaan, että tuletko mun luo jatkoille. Ymmärsin, että kyse oli suht privaatista vippikutsusta, ja että kyseiset jatkot tulisivat olemaan sangen kahdenkeskeiset. Irroittauduin hellän luontevasti puuman syleilystä, kumarsin hieman ja silmiin katsoen sanoin selkeästi: "Kiitos tarjouksesta, mutta minulla on huomenna aikainen herätys".

Päätin, että siitä lähtien aina kun joku female non grata antaa ymmärtää, tulen aloittamaan vastaukseni sanoilla "Kiitos tarjouksesta, mutta...". Onneksi näitä tilanteita tulee erittäin harvoin. Ja sitäpaitsi olen nähnyt netissä ja lääkärikirjoissa semmoisia kuvia, miten pippelille voi käydä, jos ottaa tarjouksen vastaan.

Noissa tilanteissa voi aina vetää viimeisimpänä biisinä encoren "Vanha Kotka Saalistaa".
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=208213