Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pekka montin
Alue:Koskettimet
Aihe:Rauman Musiikki Malmsten - varaston tyhjennys -30-50%
Aika:11.02.2012 15:53   (muokattu 11.02.2012 15:56)
Wolf Rami: Jaahas. Pitäskö sitä lähtee vanhassa kotikaupungissa käymään ihan tätä varten? Ainakin joskus jokunen vuosi sitten Malmstenilla oli takahuoneessa myytävänä joku vanha Yamahan viulukone olisko ollu SK-sarjaa parilla satasella. Noi PSR-sarjalaiset sun muut digipianot ei oikein omaa viisaria väräytä millään tasolla. Efektejä sun muita tarvikkeita jos lähtis sopuhintaan, niin vois olla tekemisen arvonen reissu.
 
Nykyään musakaupat ei oikein ota käytettyä tavaraa, joka on suuri sääli.
Käytetyissä tavaroissa liikkuu suuri bisnes jos on tietämystä soittimista ja hinnoista tarpeeksi. Mä olen saanut monissa musakaupoissa todella ylimielisiä vastauksia kun olen yrittänyt etsiä vanhempia soittimia. Paikallisessa musakaupassa tiuskitttiin vuosi takaperin kun yritin etsiä M1:sta ------> " EI niillä kukaan mitään tee, osta tästä tällänen 2 500 euron Rolandin keikkapiano". Ööööh....? : P
 
Onneksi sitten löytyi tämä sivusto ja täältähän minäkin olen ne oikeasti hienot soittimet löytänyt, viulukoneista monofonisiin. T-kauppa on sitten se toinen, jos uutena pitää jotain saada ja koska on jo vähän edes valinnanvaraa.
 
Suomesta puuttuu ISO ja pelkästään käytettyihin soittimiin painottunut musiikkikauppa. Sellaisen pyörittäminen voipi olla haastavaa mutta onnistuessaan kyllä varmasti erottuisi edukseen niin Suomessa kuin ulkomailla.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=207672