Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:stratomaster
Alue:Kilpailut
Aihe:Rootsskaba 212 äänestys
Aika:05.02.2012 14:34
apenaattori: Tyylikästä ja musikaalista soittoa, tykkäsin kovasti tuosta fraseerauksesta. Väliosan sointuja olis voinut ehkä huomioida paremmin. +
 
BigPapa: Vahvaa ja svengaavaa vetoa. Kulkee hienosti, pidin kovasti +
 
Vesa423: Hiukan sellainen tasapaksun oloinen veto, varsinkin väliosassa hakemista. Mutta jäljillä ollaan, ei huono.
 
Jucciz: Veikeä ja vähän erilainen veto, tutun kuuloinen tuo ekan kierron loppuosa, olikohan jostain Carltonin/Fordin biisistä? +
 
tappis: Sellainen keskivahva eheä suoritus, väliosan soinnutkin huomioitu hyvin. Mua viehätti erityisen paljon tuo feidauksessa oleva revitys, tuntui että biisi loppui liian aikaisin. +
 
Kuha: Makeaa vapaiden kielten käyttöä ja jopa kantrivivahteita väliosassa. Hyvin keksitty tuo D-vire (itse en olis tullut ajatelleeksi ;-). Hieno. ++
 
gary field: Tässä oli omalla tavallaan miellyttävä ilmava vaikutelma. Ihan ok soittoa.
 
tono: Pidin varsinkin ekasta kierrosta, hyvä tatsi ja mukavia juttuja. Kokonaisuus ei ihan pisteille, mutta aistin potentiaalia.
 
Illu: Paikoin ihan hyvää tarinaa, ehkä väliosan loppupuoli meni vähän hakemiseks, mutta muuten ok. Soundi oli mun makuuni vähän tönkkö, olis voinut olla enempi kaikua tai jotain.
 
krk: Aijai kun on maukasta. Tässä on oivallettu mielestäni bluessoiton syvin olemus. ++
 
rannilantuomari: Välillä taitaa mennä vähän väärästä boksista. Fraasit vois olla napakampia, mutta ideaa kyllä on. Ei muuta kuin bluesmiehiä kuuntelemaan ja sitä kautta oppia ammentamaan.
 
Kuha ja Krk olis kumpikin kahden pojon miehiä, mutta roiskaistaan nyt näin, kun on niukkuutta jaossa.
 
Kuha 1
apenaattori 1
BigPapa 1
Jucciz 1
tappis 1
krk 1
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=207494