Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Klezberg
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:iPad, Garage Band ja taustat
Aika:01.02.2012 13:23   (muokattu 01.02.2012 14:15)
Sammo: Joo, mä oon näissä ihan noobi. Mutta oon jotain ohjelmia käyttänyt ennenkin ja sellainen muistikuva on ollut että kun on projektin avannut ei ole tarvinnut äännittää "yks kaks yks kaks" ennen kuin siihen, tai mihinkään muuhunkaan, raitaan on voinut tuoda jotain muuta sisään. Mutta nyt mä jankaan.

No sitten tietysti on outoa jos ensin joudut siihen raidalle jotain äänittämään ennenkuin voit siihen tuoda muualta audiotiedoston. Minun kommenttini koskivat sitä että pidän luonnollisena että ensin luot raidan jolle sitten tuot audiota.

Nyt saa olla, täytyy joskus kokeilla itse.

Edit: joo, sorry, nyt mä tajuan. Kun tuo iPadin GarageBand on niin erilainen kuin Macissä, ja sitä perus-audioraitaa ei voi luoda kuin äänityksen kautta. No, nämä on just niitä syitä miksi en käytä iPadin Garagebandiä kuin satunnaiseen jamitteluun.

No itse asiassa sen audioraidan sai aikaan äänittämättä, kun äänityksen sijaan painaa raitanappulaa siellä ylhäällä. Mutta mulla ei ole mitään mp3-faileja siellä mitä voisin siihen vetää. Siihen multitrack-softaan mitä olen käyttänyt iPadissa voi tuoda mp3-tiedostoja Air Sharingista. Mutta se on pelkkä moniraituri, ei kitaramallinnuksia.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=207096