Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:stogis_88
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Music safe pro korvatulpat?
Aika:08.01.2012 17:29
Vladi: Herätänpä tässä samalla hieman keskustelua, että miksi kitaristit voi käyttää tuhansia euroja soittokamaan, mutta kuulon suojaamiseen se 30e:kin tuntuu olevan paljon. Kun kuulo on kerran mennyt, sitä ei saa takaisin. Paras skenaariohan on vielä kuulon menetyksen päälle jatkuva tinnitus, joka kuuluu silti, vaikka mitään muuta ei kuulisikaan.
 
Oon ihmetelly monesti, kun ihmiset kauhistuu valettujen tulppien 150-200e hintaa. Jos pohditaan yleisesti kitarakamaa, niin eihän tuolla rahalla kovin kummoista kitaraa tai vahvistinta hankinta, iso osa pedaaleistakin budjetin ulkopuolella.

 
Olen kylä rumpali mutta vastaanpa silti. :) Itse en ole siitä syystä raaskinut valettuja tulppia ostaa että kun tulpat tuppaavat keikka- ym. tilanteissa häviämään, vaikka miten yrität niistä pitää huolta. Eri asia laittaa rumpusettiin monta tonnia kun ne osaset eivät (toivon mukaan) ainakaan pääse keikkapaikalla häviämään. Omaa huolimattomuuttahan se tietysti on, mutta vituttais laittaa 200 e tulppiin ja hävittää ne tokalla keikalla..
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=206498