Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:absqua
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 61-Äänestys
Aika:05.01.2012 23:00
sn
Mukavasti tulee Police vähän mieleen tästä bassolinjasta. Ehkä turhankin runsas, mutta ei se haittaa. 1p.
 
absqua
No tää on tällasta körttireggaeta, ettei vaan pääse liian hilpeäksi nousemaan tunnelmat.
 
Poppamies
Mun korvaani jotenkin levotonta leipomista ollakseen reggaeta. Urkupistepolitiikka hieman särähtää tässä korvaan myös.
 
vt-17
Tuhti soundi. Hyvä. Asiaa lähestytään samasta suunnasta kuin itsekin tein. Loppupuolella riehaannutaan mukavasti. 1p.
 
Joonas
Tässäkin piisaa botnea koko kylän tarpeiksi. Reggaeaiheita ripotellaan sekaan viljalti, mutta tuntuu siltä punainen lanka katkeaa hetkittäin. Hyvä veto silti.
 
Thominisk
Mukavasti pumppaava linja. Sopii hyvin taustaan, imee eteenpäin turhia hosumatta. Hetkittäistä levottomuutta ilmassa, mutta piste on tosiasia. 1p.
 
JudeJude
Bassolla sisään. Hyvä. Eihä täs mittää, hyvä veto tämäkin.
 
EsaH
Melodisempi kuin monilla on tulokulma a-osassa, se on hyvä. Tässä on muutenkin selkeän jäntevä meininki, aistii hyvin mitä on tavoiteltu ja tavoitettu. 1p.
 
Makkone
Soundi vois olla tuhdimpikin ilman että haittais yhtään. Rytmisesti selkeä ja hyvin vedetty. Ehkä hintsusti turhan aktiivinen linja mun makuuni, paljon kasiosia.
 
Sirdickyj
Basso naulaa takapotkuille koko matkan, mikäs siinä, hyvin pelaa näinkin. Kyllä mä pisteen annan. 1p.
 
mtnen
Jah man. Deep bass! Vähän sutii soittopuolella mitä selkeyteen tulee, tämä kuulostaa luonnokselta josta tulee hieno kuva kun 10 päällekkäisestä haeskelevasta viivasta lopulta piirtyy selvä linja. Haluaisin kuulla sen.
 
hollstro
Ykköset jätetään taktisesti tyhjiksi, toimii. Hyvä soundi, sopivasti tukevaa ja tuhnua. 1p.
 
Seppo Hovi
Nyt annostellaan kermavaahtoa isolla suuttimella. Tämähän on jo silkkaa sikailua, jolla on hyvin vähän tekemistä minkään reggaeasian kanssa. Hyvä! 1p.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=206696