Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:poppamies
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 207 äänestys
Aika:31.12.2011 21:01   (muokattu 31.12.2011 23:28)
Zeeboo: Aika helevetin hyvä veto. Maltillinen ja tunnellmallinen.
 
Illu: Hyvä soundii. Vähän tökkii fraseeraus joissain paikoissa.
 
1p Stratomaster: Aivan saairaan hyvä soundi! Aivan sairaan hyvä veto. Tässä ei oo pelkästään kyse teknisesti loistavasta vedosta vaan siitä tunteesta joka siinä on mukana.
 
Bigpapa: Hyvä veto mut en digannu yhtään soundista. Ihme räminää mukana. Kiitos ja anteeks taas!
 
Tono: Hyvä soundi. Veto jää kuitenkin vähän epämääräiseksi melodiakuljetuksen suhteen.
 
tjj2000: En oikein osaa päättää pidänkö soundista vai ei. Aika omalaatuisensa soundi kuitenkin ja se on hyvä asia se. maltillista ja hallittua soittoa joka tapauksessa.
 
Jucciz: Tässä mukana joku huone akustiikalta kuulostavava elementti. Onko "live" äänitys mikitetyllä vahvistimella? Oli miten oli niin antaa sellaisen läsnäolon tunteen kuitenkin. Hyvä veto
 
MoreK: Oisko liikaa kaikua "pilaamassa" muuten hyvää soundia. Vedossa sinänsä ei moittimista. Teknisesti lienee vaativammasta päästä kaikisa vedoista tässä.
 
Nikke91: Tässä surkea äänitystekniikka verottaa pahasti tulosta. Mulla ei kuulunut tuosta kompista kuin rummut ja muutama uurkupiipitys siellä täällä. Sääli...
 
1p Apenaattori: Mitä vois sanoa. Kaikki tässä sopii kuin pere ämpärille. Aivan loistava.
 
1p Tapani.tv: Erillaisuudesta piste. Onko ihan peltikitaralla vedetty?
 
1p krk: Myy pois! Aivan loistava soudi. Fiiliski aivamn samasta pakasta.
 
1p Blues Guitar: Hyvä veto vaikkakin soundi hieman kovahko minun makuun.
 
SikaEki: Hyvä soundi. Hallittua soittoa.
 
Latsuka 90: Todella hyvä blues soundi. Minun mielestä jopa liian harkittua soittoa. Minulle olisi tällä tekniikalla ja näillä taidoilla iskenyt joku veto joka olisi tullut enemmässä määrin suoraan sydämestä. Kustantajan huomautus: Tämä on siis arvosteltu erittäin jyrkällä asteikolla.
 
1p Mopar: Soundissa ehkä liikaa kaikua minun mielestä mutta vedossa paljon sielua.
 
Vesa 423: Jää jollain tavalla laiskaksi tää veto.
 
1p jhh: Tämäkin on taiteenlaji. Ei ihan kaikila onnistu tällä tavalla. Kunnioitan suuresti koska mun eka bändin kitaristilla joskus 60-luvulla oli myös lajin taitaja.
 
Bluestumppi:Erittäin hyvin soitettu kaikin puolin mutta jättää minut kylmäksi. Oisko tääkin liian harkittu veto?
 
1p Kuha: Ehdottomasti pisteen arvoinen veto. Jos jotain pitäisi vängällä etsiä niin ehkä jopa paikka paikoin liikaa ääniä.
 
haukkis: Miellyttävä soundi! Tunnelmallista soittoa. Paljon sielua mukana.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=206584