Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:mak33
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Boss ME-25 rikki?
Aika:30.12.2011 14:25
Kuka nyt tykkää mistäkin. Himakäytössä tällanen laite on kyllä mielestäni ihan kiva "lelu" . Eikä ollut edes pahemman hintanenkaan. Minä tykkään. Laitehan voidaan liittää tietokoneeseen Usbin kautta ja siten saadaan aikaiseksi vähän monipuolisempi musavehje. Rumpukonetta siis itse laite ei kuitenkaan sisällä, looppi taas on kyllä mukana laitteessa. Neljäänkymmeneen sekkaan saa vaikka minkälaista matskua mahtumaan. Loopata voi vielä useita kertoja peräkkäin. En ole mikään asiantuntija näissä efektilaitteissa, mutta uskoisin, että kehitys menee kokoajan eteenpäin ja nämä laitteet alkavat tarjota hyvän vastuksen pikkupedaaleille. Onhan ne pikkuvehkeet ollu olemassa jo vissiin ainakin 30 vuotta ja niihin on vaan kiinnytty sen verran lujasti, että näihin uudempiin härveleihin ei hevillä tartuta. Joutuu vielä näkemään vähän enemmän vaivaakin näiden multiefeteiden kanssa. Tässä vehkeessähän on itsessään 60 soundia jaskasta metalliin. Siihen päälle tulevat vielä ne 60 esiohjelmoitua tehdasefektisoundia. Mulle siinä on ihan tarpeeksi. Kyllä kuulostaa helvetin hyvälle tuon Voxin pikkusen putkivahvarin läpi. Pienelläkin volyymilla.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=206456