Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Ensimmäinen vahvari hyvällä säröllä.
Aika:27.12.2011 22:03
ruikku20: Kiitos paljon rakentavasta palutteesta.
 
Eli särön kuuluisi olla sellainen ei mikään sirkkeli, sellainen melko raskas tyyliin Dream Theater :) Vaikea selittää, kun en oo hirveen kauaa vielä soitellu niin en tiiä miten se pitäs sanoa.
 
En oo line6 kuitenkaan ihan heti ostamassa sen verran huonoa palautetta on kuulunu ainakin juuri noista spidereistä :)
 
Eroaako muuten noiden roland cubejen säröt paljon ja tarkoitan nyt lähinnä vertailua microcube vs cube 30 tai 40xl?
Microcuben särö on ei oikein enää iske niin tällaista kyselen.
 
Vahvistin tosiaan tulossa pelkkään kotikäyttöön joten watteja ei paljo tarvitte olla ja tuohon nuppi kaappi yhdistelmään en ehkä halua vielä turvautua.
 
Rahaa muutenkin menee sinne ja tänne ja tuollaisen cube 30 saisi torilta 100e pintaan niin aloin vähä miettimään, mutta saa toki olla kallimpaa varsinkin jos on laatua eli ei muutakuin lisää ehdotuksia, jos jollakulla on. Käytettyä oon vakavasti miettiny eli, jos torilta löytyy niin on plussaa.
 
Kiitos kaikille vastaajille!

 
Joo, se on paskamaista tässä hyvien soundien metsästyksessä, että budjetti tulee enemmin tai myöhemmin vastaan ja pakko on vaan hakea sitä kompromissia. Jucciz tuossa jo totesikin, että se mallinnus ei ole ainoa soundiin vaikuttava seikka, vaan kaiutinelementti on myös tarkeä ja se kotelo. Itse vielä lisäisin, että sillä päätteelläkin on oma osuutensa. Se kokonaisuus siis ratkaisee.
 
Tähyile toria jos sattuisit löytämään Tech21 jonkun mallin, ne ovat arvostettuja ja menevät helposti hintakattosi yli, mutta niitä näkee toisinaan myös alle kolmensadan tai siihen pintaan. Omasta mielestäni se on hyväsoundinen vehjes. Mun mielestä microcube mallintaa ihan ok:sti, mutta on pikkuisuutensa takia soundiltaan vähän laatikkomainen. Sitten on tietenkin edullisimmat putkikoneet. Bugeraa en ole itse kokeillut, mutta sillä on vankkumaton kannattajakuntansa tälläkin palstalla joten kannattanee tsekata ja se hyvinkin voisi mahtua budjettiisi jopa uutena. Itse olen kokeillut Blackstar HT5 vahvistinta, joka on mielestäni ilman muuta varsin hyväsoundinen, mutta uutena ei mahdu budjettiisi (yli neljäsataa), mutta käytettynä voisi hyvinkin löytyä ja lisäksi niitä on myyty kuin siimaa joten käytettyjen markkinoille noita myös tasaisesti ilmestyy.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=204584