Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Godhead s Lament
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Dr Z Maz 18
Aika:18.12.2011 23:16
Moi,
 
Minua on kovasti alkanut kaasuttamaan otsikon mukainen kitaravahvistin. Olen jo kahlannut Youtuben ääninäytteet ja Harmony-Centralin yms. keskustelupalstojen hehkutukset läpi. Muusikoiden.netistä löysin vain hyvin vähän keskustelua ko. vahvistimesta tai Dr Z merkistä ylipäätänsä.
 
Haluaisinkin nyt kuulla mielipiteitä ja käyttökokemuksia kyseisestä vahvarista. Jos jollain sattuu ko. vahvistin majailemaan Pääkaupunkiseudun tai Vaasan suunnalla, niin erittäin otettu olisin jos joku rohkea uskaltaisi vielä omaansa hieman demota. Suomessahan näitä ei taida mikään musiikkiliike myydä/tuoda maahan?
 
Hieman vielä käyttötarpeesta, johon olen vahvistinta etsimässä:
Bändimme musiikki on Pop-rockia, jossa käytetään välillä raskaitakin kitarasaundeja, delaylla maustettuja puhtaita sekä kaikkea siltä väliltä. Esikuviksi voisi ottaa esi. Queenin, U2:en ja Musen. Vahvistin tulisi kohtuullisen ahkeraan keikkakäyttöön, joten sen tulisi olla helposti säädettävissä, luotettava jne..
 
Tämän hetkinen vahvistimeni on Engl Screamer Combo, joka on palvellut uskollisesti 8 vuotta. Screameri on ollut keikkailukäytössä helposti roudattava, monipuolinen, hyväsaundinen ja helposti miksattava vahvistin, mutta nyt tuntuu, että on pakko hommata tuon lisäksi vähän putiikimpi vahvari!
 
Eli apua kaivataan! Lyökää tiskiin tiukkaa faktaa ja mielipidettä Mazzista!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=206294