Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:poppamies
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 204 äänestys
Aika:09.12.2011 21:08
Nyt loppui pisteet...
 
tjj2000: Minun mielestä liikaa wahia. Muuten OK soittoa.
 
tono: Joku rythihäikkä minun korvaan. Soitto ei oikein saa yliotettetta kappaleesta. Tässä tulee väkisin se fiilis että on nimenomaan soitettu valmiin taustan päälle (niin kuin tietenkin onkin) eikä bändinä. Soundi muuten OK
 
vesa423: Ei paha. Soitto kuitenkin jollain tapaa liian "nättiä". En tiedä johtuuko äänivalinnoista vai soundista mutta jotenkin liian raikas ja iloinen fiilis jää. Ehkä äänivalinnoista,skaalasta johtuvaa.
 
1p tahtah: Tää on sitä ! Tässä on bluesia. Tykkäsin siitä rauhallisesta soituarpeggiosta siihen sopivaan väliin. Erittäin tyylinmukainen veto. rauhallinen mutta täynnä munaa ja hyvällä soundilla Olen aivan myyty!
 
1p MoreK: Tässä runsaasti wahia mutt jollain ihmeen tavalla se sopii tähän. Ikäänkuin vokaliesitys. Mahtava finaali. Hienoa!
 
1p Stratomaster: Tästä tulee jotenkin Byddy Guy mieleen . Hienoveto kaikin puolin. Kuulee että soittaja on ollu fiiliksissä soittaessa. Siitähän tässä genressä on kyse.
 
1p Nikke 91: Tää on hyvä. Soundi ei oo ihmeellinen mutt samalla jollain tavalla aito ja orgaaninen. Tykkäsin.
 
Blues guitar: Tässä taustassa itessään on raskas komppi ja minusta ei pitäis kovin paljon kitarassa laittaa painotus samoille kuin kompissa. Pitäis enemmä soittaa väliin.
 
Big papa: Kaipaisin soittoon enemmän herkkyyttä. Tää on jollain tavalla liian agressivinen .
 
1p Apenaattori: Pidän soundista ja tatsista kovin.
 
krk: Hyvä idea mutt minusta jotenkin jää puolitiehen. Joitain kyseenalaisia ääniäkin joukossa. Siitä kuitenkin täytyy antaa tunnustusta että henki näyttäis olevan ammennettu viime vuosituhannen akustisesta delta bluesista.
 
latuska: Ei huono mut tästä tulee sellainen fiilis että soitto on liian laskelmoitua ja varovaista. Oisit ottanut käsijarrun pois ja antanut mennä. Siitä kai bluesiss loppujen lopuksi on kyse.
 
1p sickboy: Tästä tykkäsin heti. Tää ei tuntunu ollenkaan "skabavedolta" vaan musalta. Tää vain jostain syystä istuu taustaan. Tässä myös hyvä esimerkki siitä että on osattu soittaa kompin väliin ja täyttää tyjät hienosti.
 
1p kekehe: Tässä hienoja bluesin keskeisiä elementtejä mukana. Toimii aina ja kaikkialla.
 
1p Piper: Hieno soundi ja hienoa soittoa. Tämäkään veto ei levänny liikaa kompin päälle vaan veti ikään kuin oman tuplajuttunsa sen harvan kompin päälle. Hieno veto!
 
Jucciz: Hyviä dynaamisia juttuja. Hienoja harmonioita. Hyvä fiilis.
 
Kuha: Todella taidokkaasti soitettu! Soundi minun makuun kuitenkin liian "uusi" . Lieneekö joku digihärpeke välissä. Siis ei millään muotoo huono veto mutt minulle ois sopinu joku vähemmän hifi souundi.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=206029