Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:wilo
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Tarrakangaslevyä pedalboardiin
Aika:25.10.2011 12:12
WhipperSnapper: Tääkin on ollut mielessä, mutta sitten on pari spedua kuten Petersonin viritin (jota tarttee Buzz Feiten skebojen kanssa) ja pari lempisäröä, jotka pitäisi olla molemmissa laudoissa. Niin paljon mulla ei ole rahaa, että ostasin tuplat niitä pedaaleita. Sillon tällön, mutta harvemmin, saattaa seteissä olla joku biisi joihin tarttee whammyä, octaaveria tai jotain high gain-särö osastoa, jotka ei ole laudassa kiinni vakituisesti. Esim. Bossin DD-6 on mun luottodelay. Ei kuulosta hyvältä eikä ole hirveän monipuolinen, mutta on pieni ja kun se on ollut 10v. mulla niin alan tietää miten se toimii. Joihinkin juttuihin DL4 onkin parempi, mutta kun se vie tilaa pirusti laudassa niin ei viitsi vakituisesti pitää kiinni. Alatko ymmärtää mun pointtia? :)

Sit sun tarttee koota kolme lautaa: yksi peruslauta, jossa on lempparispedut sekä lisäksi kaksi erilaista lajitelmaa. Mukaan otat aina peruslaudan ja yhden tai kaksi erilaista lajitelmaa. Olis ainakin valinnanvaraa - joskin johdotuksia saattaa joutua miettimään ihan urakalla...
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=204796