Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:jkormu
Alue:Livetoiminta
Aihe:Valo-ohjausta klubivaloille
Aika:23.10.2011 17:12
Itse toitotan kanssa tuon chamsyksen puolesta. Tällähetkellä kolmevuotta chamsykse parissa ja päädyin siihen sen takia kun Hogia myyvä Valovirtanen suositteli itse juuri chamsysta jos budjettivaihtoehtoa haluaa. Nyt kokemuksen myötä niitä valoja nyt renkkaa millä vaan. Joillain helpommin kuin toisilla. Nyt pakon sanelemana opettelen Martin Lightjockey kakkosta, mutta ennemmin Helvetti jäätyy kun otan tuota keikkakäyttöön. Diskoon tuo on todella hyvä, mutta en saa siitä irti samalla tavalla kui muista pc-softista. Chamsyksessa huomannut että liikkuvien ohjelmoiminen on yhtä tuskaa ilman pcwingiä, mutta ajamiseen olen käyttänyt läppärissä lisä näppäimistöä ja kosketusnäyttöä. Näillä pärjännyt hyvin, mutta ei noita liikkuvia kovinmontaa ole vielä ole.
Mutta summa summarum.. Chamsys on ilmainen ja sitten chamsyksen oma interface tai enttecin usb-mötikkä, mitkä maksaa kotisivujen mukaan chamsys pro usb 72€ ja thomannilla enttec pro 198€. itsellä jälkimmäinen kun tyhmyyspäissään en tajunnut ostaa tuota chamsyksen omaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=204024