Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:tinman
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Keskustelua nettimusaliikkeiden takuu- ja palautusehdoista
Aika:23.10.2011 08:58
Ei ehkä ihan aiheeseen, mutta kuitenkin sinnepäin. Kirjoittelin tästä jo toisessakin ketjussa.
 
Mulla on juuri Budda lähetettynä dv247:aan takuuhuoltoon. Alkuun oli kova narina siitä, etten ollut säästänyt alkuperäistä pakkausta. Tästä kuitenkin päästiin sopuun ja paketti noudettiin minulta sovitusti. Nyt Budda on seurannan mukaan ollut jo pari viikkoa perillä, mutta mitään yhteydenottoa ei ole tullut. Itse kyselin sähköpostilla tilanteesta ja vastaus kuului että kyllä tuote on perillä. Ei kauheasti valaissut tilannetta. Sinänsä asiointi kyllä sujuu ihan mukavasti, kun suomeksi saa asioida nykyään DV:lläkin. Jotenkin vaan toivoisi että pidettäisiin paremmin ajan tasalla näissä tilanteissa.
 
Aiheeseen liittyen: DV247 velvoittaa palauttamaan tuotteet alkuperäispakkauksissaan. Muuten mahdolliset kuljetusvauriot lankeaa asiakkaan kontolle. Tämä on aika erikoista, koska ei se pahvilaatikko jossa budda mulle tuli, ollut mitenkään erityisen vahva tai suojaavampi kuin mikä tahansa muu pahvilaatikko. Lisäksi jos laitteesta ei löydykään vikaa, asiakas maksaa kaikki lähetyskulut. Tälläinen tuli ilmi noissa alkutohinoissa, kun olin sen paketin jo hävittänyt.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=204732