Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JPQ
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:ZebraCM onko missään varsinaista kokonais voimakkuus säätöä ?
Aika:03.10.2011 19:04
ZebraCM onko missään varsinaista kokonais voimakkuus säätöä ? jos oskilaattorien nuppien varat ei riitä (joskus olisi kiva ottaa koko alue mikä mahdollista oskilaattoreista irti varsinkin jos vain yhtä käyttää ja suodattelee paljon jotta voisi laadukkaammin käsitellä ja ohjata kanavan voimakkuus säätelyäkin..) mutta nyt kun tätä kuuntelee kyllä mainio. johonkin juttuihin ihan hyvä siis että ostin Computer Music lehden joskus jo tämä tekee siitä arvokkaan.mikään muu joka toimii myös mäkillä ei niinkään. pceellä saattiaisin mitä muistan nykyään tykätä Dominatoristakin se cm303 taas liikaa rajoittava ja eräät mac plugarit vaatisi powerpc alleen. ja heti en tästä tykännyt mutta nyt kun olen tietynlaisia soundeja kuunnellut olen ruvennut tykkämään kovasti. eräät paljon resonanssia käyttävät basso soundit sanoisin jopa ainoita syniä jota omistan jossa yhdenkin oskilaattorin ääni toimii todella hyivn. Eka askel tuohon suuntaan että pidin oli kun löysin filtterivaihtoehdot. ja se linplugilla tehty rumpusynakin (joka myös siis lehden antia) voi toimia ehkä jos joskus omaa settiä kokeilen mutta presetit on huonot. viesti ei ole mainos vaikka siltä vaikuttaa olen vaan mielissäni rajallisen budjetin muusikkona kun alkanut löytää lehden annille omat hyvät paikkansa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=204283