Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Fender Blues Deluxe Reissue ja sivuäänet
Aika:06.08.2011 15:49
B-tone-flat: Joku snadi vika siinä todennäköisesti on ja siksi palautettu. Ihme ettei ole korjattu vaan pistetty kiertoon. Mutta niin kauan kun soiton lomassa ei kuulu mitään ääniä niin onko sillä väliä. Mulla putket kolisee ja laite rupee humisemaan kun on hanat auki ja jos ei soita. Laite on jenkkiversio 90-luvun alusta.
 
Ehkä se on tarkastettu ja jos mittauksissa ei ole tullut esille mitään häikkää, niin ei ole sitten korjattukaan. Mulle on jotenkin etäisesti tutun olinen tuo sähkölaitteesta tuleva pfiuu ääni jota aloittaja kuvasi, mutta en oikein muista missä ja mitä se meinasi. Nämä putkivahvistimethan ovat aika herkkiä ympäristömuuttujille ja kaikenlaisa kilahduksia ja kolahduksia saatta joissain oloissa esiintyä. Itse tekisin ehkä niin, että kokeilisin tuota erilaisissa oloissa (eri paikoissa) ja katsoisin ettei ainakaan kännyköitä ole lähella. Koittaisin eristää sen sen kohdan missä ja millä tavoin se varsinaisesti esiintyy.
 
Minusta nimim. "SirElvood" on oikeassa, että voi tulla kalliiksi jos jokin sellainen osa on hajoamassa, joka rikkoo ympäriltään lisää osia, mutta joskus nämä voi harmittomiakin ääntelyitä. Harmillista on vain se ettei asiaa voi tietää jos ei ole asiantunteva korjaaja.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=202867