Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:aalataur
Alue:Kilpailut
Aihe:Raskaan musiikin sooloskaba 51 äänestys
Aika:03.08.2011 14:34   (muokattu 03.08.2011 14:48)
Krice: Perinteisiä, toimivia juttuja. Hyvin lähti täpit. Harmoniakitaroitahan tällaiset melodiat ja tyylilaji oikein huutaa, tietysti on plussaa että meininki on toistettavissa livenä.
 
sympxgtr: Jäätävä tekniikka jäbällä ei saatana. Rispekt and envy from aalataur. Ei tuo ihan perinteistä poweriakaan kaikin osin ollut, tuo kromatiikka oli aika progemeininkiä mun korvaan. Helvetin kova. Tuo alun moka lisää vaan vaikutelmaa, että puolihuolimattomasti lähtee eikä tunnu missään. 1P
 
Norppa78: Ai että tykkään jätkän melodioista taas, alusta lähtien. Toisen kierron lähdössä oli ihan vitullisen päräyttävää fiilistä. Teki mieli lähtee juoksulenkille, juoda kaljaa stereot täysillä tai jotakin muuta nousujohteista, hakata nyrkkiä ilmaan. Tässä oli kyllä sitä jotakin, menee varmaan iPodiin, muutama muukin skabaveto siellä on aikojen varrelta. 3P
 
F_lame: Kyllä! Toimii. Kovaa tilua, toimivaa melodiaa ja tuo täppijuttu teki erityisesti vaikutuksen. Pitkä systeemi ja tarkasti tulee. 1P
 
Vladi: Ihan jeppis alku, mutta jälkimmäisen kierron kaksiääniset jutut oli itseasiassa oikeinkin hyviä ja sieltähän tuli yllättävän kova tilu loppuun! Terssiharmonia FTW. Kyllähän se soppii näihin kuin kalia käteen. Tuon jälkimmäisen puoliskon takia pitää antaa 1P
 
Hevikukko: Pikkaus on taattua kukkoa taas, hyvässä mielessä. Siellä keskivaiheella oli mun mielestä pirun vaikean kuuloinen juttu, puhtaasti tuli ulos. Muutamia sivuääniä joissakin kohdissa mutta niin oli mullakin. Hyvä veto, alun melodiat toimi hyvin.
 
Rize88-: Äänityslaatu jotenkin hieman sakkainen, hyviäkin kohtia, mutta vähän jazziin meni välillä silleen ettei oltu ihan sävellajillisesti kartalla. Vauhtihan tässä oli aika kova, että eipä ihme jos välillä näin käy. Loppu vähän turhan kauan toistaa tuota samaa idistä, se olisi lyhyempänä toiminut.
 
Juzpe: Oliko sulla kaikua hirveemmin? Aika kuiva tone taisi olla. Kovaa täppinkiä :D Tuli ehkä vähän liikaakin ääniä mun makuun, mikä on aika outoa koska yleensä itse olen se joka on tiluttamassa kaiken tukkoon. Tai jotenkin hieman levoton fiilis oli tässä, hyviä kohtia oli kyllä mutta kokonaisuus vähän hahmottomampi mitä sulla yleensä.
 
Norppa 3
F_lame 1
sympxgtr 1
Vladi 1
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=202816