Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:palikka
Alue:Bänditoiminta
Aihe:Aloittelevalle bändille keikkamahdollisuudet
Aika:22.07.2011 09:38   (muokattu 22.07.2011 09:46)
wokkay: Kiitti vinkistä
 
Mites nää harrastelija DJ:t tykkää, kun ite ajatellu aluksi ihan ilmais tapahtumana vetää. Sit onko tossa tekijänoikeus ongelmaa jos soittelee toisten musaa. Kyllähän toi muuten kuulostaa very nice hommalt.

 
Eipä tossa mitään tekijänoikeushommia ole jos levyjä pyörittää. Ei siis mun tietääkseni, eipä ainakaan ole ikinä mitään ongelmia tullut!
 
Ja siis toi deejii homma sillä tavalla, että esimerkiks nappaat pari kaveria/tuttua/tutuntuttua soittamaan levyjä. Jos pubissa on 2-3 bändiä ja esim. 2 DJ:tä, niin mun mielestä pilettien hinta on hyvä olla sellasen 3-4€. Ilmaistapahtumana tottakai vielä parempi, jos bändit eikä deejiit tarvitse mitään bensakuluja tms.
 
Dropped C: Joo. Mä sanoisin et Lepikseen noista mestoista on helpoin päästä soittaan. Punk/HC painotteinen mestahan se on, mutta eiköhän hård rock:llakin natsaa jos on tarpeeks hyvä n.3 bändin konsepti kasassa.
 
Ja niin varmaa onkin, mut imo Lepis on paras noista! Totta kyl tossa punk-hommassa, mutta kyl sinne otetaan paljon muitakin, varsinkin jos on joku "bile"-meininki siellä!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=202469