Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Objectif Lune
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Macbook 13.3 äänitykseen?
Aika:05.07.2011 14:01
joulupukk1: Kumpi siis olisi parempi, pc vai macbook? Jotenkin himottaisi tuo mac kun olen kuullut että olisi parempi nauhoitteluun.. mietin vaan ettää riittäisikö tuo minun käyttöön?
 
Jos sua himottaa Mac niin osta Mac. Yleensä työskentelyä motivoi se, että saa työskennellä himoitsemillaan laitteilla. Irrationaalista ehkä, mutta toimii. Ihminen sekstaa ja seurustelee samasta syystä ku ostaa mäkin eli ei mistään järkevästä syystä, mutta on se jostain syystä pirun kivaa. Keskustelu mäkin ja puuseen keskenäisestä paremmuudesta on ihan yhtä tarpeellista kuin keskustelu siitä, onko Minna vai Maija parempi tyttöystävä. Kumpikin voi olla tosi hyvä riippuen siitä tykkäätkö sä siitä vai et.
 
Mulla toimii erinomaisesti combo MacBook (on muuten 4 vuotta vanha) + Logic 8. Voi olla, että PC:llä sais tehtyä yhtä hyvin samat jutut, mutta oikeastaan ei kiinnosta tietää, koska tolla combolla kaikki toimii niin hyvin. Sen vuoksi varmaan seuraavakin kone on halvin macbook. Suhdetta kannattaa jatkaa niin kauan kuin tuntuu hyvältä. :)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=202170