Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pekka montin
Alue:Koskettimet
Aihe:soundatan konkurssi, kohtalotovereita?
Aika:14.06.2011 23:16
Juho L: Enpä usko, että Moogia juurikaan kiinnostaa tuo. Mitä ne voivat asialle tehdä? Lähettää vihaisen kirjeen Soundatan konkurssipesän hoitajalle?
 
No, aasinsiltana tässä hain sellaista että jos ko ihminen oikeasti sen Moogin haluaa...niin....wink wink....En siis rahojen takaisinsaamista sen enempää spekuloinut koska näissä tapauksissa on myös iso tod. näköisyys että rahoja ei koskaan enään näe, tai jos lopulta näkee, niin kuinka ison taloudellisen menetyksen ja vaivannäön jälkeen. Itse siis lähtisin siitä ajatuksesta että yhä sen Moogin haluaisin, mutta sitä en ainakaan Soundatan kohdalta enään tulisi saamaan, mutta kenties tuon menetetyn 700 euroa pystyisi vielä jollakin tavalla saamaan takaisin, tai hyvityksenä. Kaikkihan kuitenkin tässä tapauksessa sallitakoon ja on tarpeen, ja nopeeta pitäisi nyt myös toimia kuten jo tässä moneen kertaan on sanottu ja tullut ilmi. Tälläsissä tapauksissa mielestäni myös kannattaisi ystävällisesti kääntyä myös valmistajan puoleen, vaikka sieltä rukkaset voisi tullakin, mutta vastaavanlaisia tarinoita on paljon, eivät ne kaikki ole suinkaan päättyneet ikävästi. Moog on siinä mielessä myös "osasyyllinen" että jos ostaja saa odottaa sitä moogiansa sen rapiat 2 vuotta niin kyllä mä näen että jossakin on vika tuolloin, ja pakkohan siinä Moogillakin olla oma arpa pelissä, ellei nyt sitten ihan zulupohjalta olla menty ja soundata vetänyt ihan omia latujaan...Niin tai näin, kaikkea kannattaa tälläsissä tapauksissa yrittää, tai näin ainakin itse toimisin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=201735