Aihe: Rolling Stones
1 2 3 4 529 30 31 32 33115 116 117 118 119
Jokapaikanapina
04.11.2010 20:12:22
Roku: Muistelen lukeneeni joskus jostain että Keith R,soitti bassoo studiossa kun Wyman oli harvoin paikalla`?

Yllähän toi on jo mainittu. Myös Jagger on ainakin uusimmalla levyllä bassotellu
velipesonen
04.11.2010 20:46:13

"One unusual instance was when Keith Richards and Bill Wyman joined forces to play the bowed double bass on "Ruby Tuesday" (1967) Wyman did the fingerboard work while Richards manned the bow."

- Wikipedia
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
Jokapaikanapina
04.11.2010 21:56:55
http://soundi.fi/node/11637/The/Rolling/Stones/kiertueelle/ensi/vuonna

Rollarit uudelle kiertueelle JA uus levy ens vuonna
Jussiman
05.11.2010 23:47:57
Jokapaikanapina: http://soundi.fi/node/11637/The/Rolling/Stones/kiertueelle/ensi/vuonna

Holy s*it! Putosin melkein tuolilta! Kunpa toi nyt toteutuisikin, en ole ikinä nähnyt Rollareita livenä.
HaloOfFlies
06.11.2010 00:24:38

Jokapaikanapina: http://soundi.fi/node/11637/The/Rolling/Stones/kiertueelle/ensi/vuonna

Loistavaa! Ja sitten vaan Stadikalle vetämään livenä, edellinen keikka oli loistava!
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Jokapaikanapina
06.11.2010 01:07:37
Jussiman: Holy s*it! Putosin melkein tuolilta! Kunpa toi nyt toteutuisikin, en ole ikinä nähnyt Rollareita livenä.

A Bigger Bangin kun on jo niin helkkarin kova levy, että odotukset on korkeella
Numb
06.11.2010 12:13:42

Jussiman: Holy s*it! Putosin melkein tuolilta! Kunpa toi nyt toteutuisikin, en ole ikinä nähnyt Rollareita livenä.

Mulla on muutama kerta takana, alkaen tuolta jostain -80 ja -90 -lukujen taitteesta. Ei ole parempaan suuntaan ollut menossa.

Still Life on munsta kova konserttiäänite. Mutta se liittynee henkilöhistoriaan, kun justiin siinä vaiheessa herkässä 12-13 vuoden iässä tuli joitakin vinyylejä kuunneltua aika lailla puhki, ja SL on yksi niistä.
Makuasia, sanoi koira.
velipesonen
06.11.2010 12:16:34

Got Live If You Want It on erittäin hyvä live, vaikka onkin osin valelive. Sitä minä kuuntelen mielummin kuin muita Stonesin livejä.
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
Jokapaikanapina
06.11.2010 12:21:14
velipesonen: Got Live If You Want It on erittäin hyvä live, vaikka onkin osin valelive. Sitä minä kuuntelen mielummin kuin muita Stonesin livejä.

Mä en tykkää. Aika huonolaatunen ja yleisö mölyää liikaa
Regalis Apertura
06.11.2010 12:42:26
Mitens se nyt olikaan, onkos seuraava kiertue sitten se "farewell tour" vai ei? Näin annettiin jossakin ymmärtää että kun Stones täyttää 50 v. tjsp. niin tulisi jäähyväiskiertue... Kuitenkin levyjen tekoa jatkettaisi. Vai onkos tuo sitten Kiss-tyyppinen uutisankka;)?
Joees
06.11.2010 12:56:27
Regalis Apertura: Mitens se nyt olikaan, onkos seuraava kiertue sitten se "farewell tour" vai ei? Näin annettiin jossakin ymmärtää että kun Stones täyttää 50 v. tjsp. niin tulisi jäähyväiskiertue... Kuitenkin levyjen tekoa jatkettaisi. Vai onkos tuo sitten Kiss-tyyppinen uutisankka;)?

Onhan siihen vielä hetki aikaa että se 50v tulee. Tosin jos tuo kiertue tarkoittaa taas samanmoista rundia kuin edellinen niin kyllähän se sen kuluessa taitaa hiljalleen tullakin.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
slowdive
06.11.2010 14:06:14
Methis: Onhan siihen vielä hetki aikaa että se 50v tulee. Tosin jos tuo kiertue tarkoittaa taas samanmoista rundia kuin edellinen niin kyllähän se sen kuluessa taitaa hiljalleen tullakin.

2002 oli 40-vuotiskemut, että nyt kun tässä alkaa olla jo 2011 käsillä niin kyllähän nuo 50v. suunnitelmat on jo varmaan pitkällä jos semmoiset on tullakseen.
one good thing about music, when it hits you feel no pain (bob marley)
velipesonen
06.11.2010 14:17:36

Jokapaikanapina: Mä en tykkää. Aika huonolaatunen ja yleisö mölyää liikaa

Beatlesin Hollywood Bowl taitaa kolista aika hyvin?
Jokapaikanapina
06.11.2010 14:26:36
velipesonen: Beatlesin Hollywood Bowl taitaa kolista aika hyvin?

Vähän odotinkin että nostaisit tän esiin. Senkin ongelmana on yleisöongelmat, muistaakseni
velipesonen
06.11.2010 14:31:23

Jokapaikanapina: Vähän odotinkin että nostaisit tän esiin. Senkin ongelmana on yleisöongelmat, muistaakseni

Kyllä siellä joku muistaakseni rykäisee kurkkuaan soiton aikana.
HaloOfFlies
06.11.2010 22:17:34

Nyt on sitten bändin edustaja ampunut alas huhut levystä ja kiertueesta.

http://www.gigwise.com/news/59360/R … Stones-Deny-New-Album-And-2011-Tour
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Regalis Apertura
07.11.2010 13:01:17
Eikös Mick jossain jo kommentoinut tuosta kirjasta että "on kohtia mistä en pitänyt mutta silti olemme hyviä ystäviä edelleenkin"... Onhan nuo kaksi mollanneet toisiaan satunnaisesti jo vuosia joten eiköhän levy ja kiertue toteudu kaikesta huolimatta.
Joees
07.11.2010 16:36:01
Regalis Apertura: Eikös Mick jossain jo kommentoinut tuosta kirjasta että "on kohtia mistä en pitänyt mutta silti olemme hyviä ystäviä edelleenkin"... Onhan nuo kaksi mollanneet toisiaan satunnaisesti jo vuosia joten eiköhän levy ja kiertue toteudu kaikesta huolimatta.

Satunnaisesti? Musta tuntuu jotta erittäin säännöllisesti.

:-D

Vitsillähän mä tuon edellisenkin laitoin. Niinkun tämänkin.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Regalis Apertura
11.11.2010 20:49:20
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)