Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 5
1 2 3 4 551 52 53 54 55122 123 124 125 126
Estranged
16.09.2010 09:46:38
jussimus: Heh, kun mä tässä taannoin hieman kyselin kamarunkkareiden mielipidettä Kocheista, niin aika jäätävää arviota saivat vehkeet osakseen :)

Emmä tiä, jokin noissa kocheissa tökkii muutenkin...ehkä ne ei vaan oo tarpeeksi seksikkäitä tai jotain :P

Periaatteessa ihan toimivia, monipuoliseltakin vaikuttavia koneita, mutta jokin niissä vaan on. Puuttuu "se jokin". Mojoa, änd.

ReBeat: Kiinnostais kyl tietää että minkälaista jytäkkää Powertonesta lähtee kun siinä on sentään isot putket. Varmaan yritettävä runkata sellanen vielä joskus itelle jos halvalla lähtis.

Mulla oli Powertone I. Katso ylemmäs. Aivan hyvä, mutta ei kuitenkaan sytyttänyt millään tavalla.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | "...Yks nuotti meni skaalasta ohi..." - Painamainen
terolt
16.09.2010 11:03:36
ReBeat: Kiinnostais kyl tietää että minkälaista jytäkkää Powertonesta lähtee kun siinä on sentään isot putket. Varmaan yritettävä runkata sellanen vielä joskus itelle jos halvalla lähtis.

Mulle koch on aina ollut juuri SE vahvistin. Jotkut tykkää Marsusta ja jotkut Mesasta, mulle ne taas ei iske mitenkään, Mulle soundi oli se juttu ja tästä Powertone kakkosesta tykkäsin enemmän kuin mistään muusta kuulemastani. Todella tummahan soundihan siitä lähtee ainakin mun putkikatraalla, että kirkkaat elementit oltava.

Luonnollisesti nyt kun se on kotosalla ollut jo jonkin vuoden, haluaa sitä ihmismieli vaihtelua, mutta luulen että en kuitenkaan vaihda mihinkään vaan tilaan uutta rinnalle.

Ulkonäkö, onhan niitä toki kauniimpia Bugerallakin. Aivan sama. Mua ei juurikaan hetkauta miltä se näyttää, kun vedän jossain helevetin perseessä suomirokkia =)

Tällästä.

-Tero
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
Mr. Speed
16.09.2010 12:21:12
dimmu!!: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=451459

Oiken Fenterin kielisetti kaupan päälle.
MMV 08 mallejakin pyörii torilla 300€ pintaan.

Musta tuo pyynti ei ole mitenkään överi. 08 ja 04 mallit ovat aikas erilaiset, se kannattaa muistaa.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
9292
16.09.2010 12:24:46 (muokattu 16.09.2010 12:25:07)

dimmu!!: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=451459

Oiken Fenterin kielisetti kaupan päälle.
MMV 08 mallejakin pyörii torilla 300€ pintaan.

Ei edes kokonaista kielisettiä, vain viisi kieltä ;)
jyrkalt
16.09.2010 12:47:57
9292: Ei edes kokonaista kielisettiä, vain viisi kieltä ;)

Mut seassa ei nailonkieliä kuitenkaan :D
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Snapo
16.09.2010 12:54:44 (muokattu 16.09.2010 12:56:19)
jussimus: Niinpä. Olen saanut jäätävää palautetta myös Englin Screamerista, joka on mun makuun edelleen yks parhaimmista ja monipuolisimmista vahvareista mitä oon omistanut :)

Ite omistan kans Screamerin ja kyllähän se asiansa ajaa ja toimii himassakin. Toisaalta, juuri eilen pääsin tyyppaamaan Kochin studiotonea. Puhtailla rämpyttäessä tuntui, että jostain on jäänyt paitsi, lorahti hunajaa korvista. Säröt taas eivät vastanneet omia tarpeita, vaikkakin kivat rokkirosot ja pikkumurot lähti. Chuggachuggaa jäin kaipaamaan, en siis taida aikuistua ikinä :(

Kivasti jää aikuistenoikeat vintagestratot ja Buddat ostamatta.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Simo78
16.09.2010 13:01:10
jussimus: Niinpä. Olen saanut jäätävää palautetta myös Englin Screamerista, joka on mun makuun edelleen yks parhaimmista ja monipuolisimmista vahvareista mitä oon omistanut :)

Samat sanat englin thunderista. Mä en näe oikein mitään syytä miksi pitäisi ostaa "parempi"? Riittää treeneihin ja räkälöihin hyvin ja soundit toimii mun korviin huomattavasti paremmin kuin kehutussa(no osa kyllä tätäkin dissaa) jcm800:ssa. Ainut vittumaisuus on volumet, kun joutuu vähän kaikkia säätämään, että saa cleanin ja säröjen balanssit kuntoon, kun cleaniä säädetään masterilla.
jussimus
16.09.2010 13:53:39
Simo78: Samat sanat englin thunderista. Mä en näe oikein mitään syytä miksi pitäisi ostaa "parempi"? Riittää treeneihin ja räkälöihin hyvin ja soundit toimii mun korviin huomattavasti paremmin kuin kehutussa(no osa kyllä tätäkin dissaa) jcm800:ssa. Ainut vittumaisuus on volumet, kun joutuu vähän kaikkia säätämään, että saa cleanin ja säröjen balanssit kuntoon, kun cleaniä säädetään masterilla.

Tuo volumesäätö on Thunderin pahin vika/ominaisuus. Senpä takia Screamer onkin paljon parempi, sillä fiksujen säätöjensä lisäksi Screamerissa on yks kanava/moodi/soundi enemmän, reverb ja soolobuusti.
Karvamammutti
16.09.2010 13:58:19
jussimus: Tuo volumesäätö on Thunderin pahin vika/ominaisuus. Senpä takia Screamer onkin paljon parempi, sillä fiksujen säätöjensä lisäksi Screamerissa on yks kanava/moodi/soundi enemmän, reverb ja soolobuusti.

Se vaan saundaa ihan erilaiselta se screamer. Ei huonolta, mutta erilaiselta.
Hoen geschoen voern de boern du Schoccolat Moose.
Simo78
16.09.2010 14:04:31
jussimus: Tuo volumesäätö on Thunderin pahin vika/ominaisuus. Senpä takia Screamer onkin paljon parempi, sillä fiksujen säätöjensä lisäksi Screamerissa on yks kanava/moodi/soundi enemmän, reverb ja soolobuusti.

Pitää katsastaa toveri screamer seuraavan kerran jos tuntuu, että on turhaa rahaa taskuissa= elän ominaisuuden/vian kanssa aika pitkään:-D.
jussimus
16.09.2010 14:04:37
Karvamammutti: Se vaan saundaa ihan erilaiselta se screamer. Ei huonolta, mutta erilaiselta.

Aijaa...mun mielestä ne soundaavat hyvinkin samankaltaisilta. Toki voi olla että mun tarkka muistikuva Thunderin soundimaailmasta on jo hieman haalistunut, sillä siitä on jo muutama vuosi kun viimeksi Thunderin omistin.
P-man
16.09.2010 14:14:35
jyrkalt:
Onko tuolla Kochin merkillä nyt joku imago-ongelma suomessa vai miksi noi vehkeet ei torilla kauppaansa vaan tahdo oikein tehdä? Vai onko nuo käytettyjen vehkeiden hintapyynnöt liikaa? Nuo Kochit on mielestäni oikeasti hyviä vahvistimia.

Imago ongelma taitaa olla. Makin yritin Pedaltonea myyda alle puolella uuden hinnasta, mut ei mennyt kaupaks. Tuolla se on kaapissa lojunut yli vuoden..
Karvamammutti
16.09.2010 14:19:08
jussimus: Aijaa...mun mielestä ne soundaavat hyvinkin samankaltaisilta. Toki voi olla että mun tarkka muistikuva Thunderin soundimaailmasta on jo hieman haalistunut, sillä siitä on jo muutama vuosi kun viimeksi Thunderin omistin.

Juu, Thunderista puuttuu se Engl-keskiäänipiikki soundista. On tasapainosempi/tylsempi.
Hoen geschoen voern de boern du Schoccolat Moose.
vänkylä
16.09.2010 19:12:45
Karvamammutti: Juu, Thunderista puuttuu se Engl-keskiäänipiikki soundista. On tasapainosempi/parempi jos ei välttämättä sitä keskiääni puukkoa halua.
Mr. Speed
16.09.2010 19:19:36
Karvamammutti: Juu, Thunderista puuttuu se Engl-keskiäänipiikki soundista. On tasapainosempi/tylsempi.

Mikä ENGL-keskiäänipiikki? :D Mulla on ollut Savage ja Fireball, ja kummastakin se kuuluisa piikki on puuttunut.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Juicy
16.09.2010 19:20:59 (muokattu 16.09.2010 19:21:50)

Mr. Speed: Mikä ENGL-keskiäänipiikki? :D Mulla on ollut Savage ja Fireball, ja kummastakin se kuuluisa piikki on puuttunut.

En mäkään mitään piikkiä löydä, jos jotain niin middlen täysille laittaminen todellakin lyö sellaista tasaista vallia siihen. Tekee siis sen minkä pitääkin. =)
Ostakaa Mesa. Ja mikit. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
vänkylä
16.09.2010 19:23:55
Mr. Speed: Mikä ENGL-keskiäänipiikki? :D Mulla on ollut Savage ja Fireball, ja kummastakin se kuuluisa piikki on puuttunut.

Jos sulla on kuulo mennyt noitten Engelien kanssa...
Mr. Speed
16.09.2010 19:24:07
Juicy: En mäkään mitään piikkiä löydä, jos jotain niin middlen täysille laittaminen todellakin lyö sellaista tasaista vallia siihen. Tekee siis sen minkä pitääkin. =)

Jonkun Fireballin kanssa sitä kuuluisaa ylämiddleä olisi lisää kaivattukkin. Savage oli aika rujo soundiltaan, mutta mitään jääpuikkoja ei paljon kuulunu tai näkyny. Nää on näitä M-netin urbaaneja legendoja. :D
Mr. Speed
16.09.2010 19:24:35
vänkylä: Jos sulla on kuulo mennyt noitten Engelien kanssa...

Monekstakos Enkulista sulla sitten on kokemusta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)