Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson JS32T King V ym
1
trih
02.06.2010 00:00:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kenelläkään kokemusta näistä jaskan uusista halpiksista? Lupaava on ulkonäkö ja gigbagiakin lykkäävät mukaan. King V on aina ollut kuolauslistalla mutta ovatko nämä pelkästään koristeeksi? Toivottavasti ei pelkästään "munsta"-kommentteja vaan enempi käyttäjäkokemuksia. Löytyykö hesan kaupoista jo?
 
http://www.thomann.de/fi/jackson_js32t_king_v_bk.htm
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
narmo
02.06.2010 10:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noissa uusissa halpisversioissa on compound radius fretboard(kuten kalliimmissa Jacksoneissä), mikä on ainakin minusta mukava juttu.
Lähikaupoissa noita uusia ei ole näkynyt joten tuntumasta en osaa sanoa.
 
N33m0
02.06.2010 12:20:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ton hintaluokan kepeissä voi mun mielestä kattoa melkein ulkonäön puolesta et mikä miellyttää eniten. Kiintee talla löytyy joten vireongelmia ei pitäis olla ja em. kaulaprofiili on miellyttävä ainakin omaan käteen. Bodyn puuaines ei ole sieltä kalliimmasta päästä mutta en usko että ne nyanssit sieltä hirveesti puskee esiin tehdasmikeillä ainakaan.
 
ps. virkistävää nähdä king-v:tä välillä rhoadsin sijaan :)
 
"Distortion always starts with the amp. Pedals just sit on top of the sound. They don't feel like a full part of it, just some fuzz on top."
- James Hetfield
teukka
02.06.2010 15:46:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en voi kyllä suositella....Koska kun alkaa pelleilemään tämän mallisilla kirveillä ei paluuta enää ole. :) Tolla pääsee varmasti jyvälle. Joku sanoi että nuo kiinteätallaiset Jaskan hevisuunnikkaat olisivat melko asiallisia lopulta, puhuen niistä vanhemmistakin malleista jo.
Ei mullakaan ole kuin kolme King V:tä, no okei yksi niistä on Routa King :)
 
EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
Juicy
02.06.2010 17:34:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teukka: Mä en voi kyllä suositella....Koska kun alkaa pelleilemään tämän mallisilla kirveillä ei paluuta enää ole. :) Tolla pääsee varmasti jyvälle. Joku sanoi että nuo kiinteätallaiset Jaskan hevisuunnikkaat olisivat melko asiallisia lopulta, puhuen niistä vanhemmistakin malleista jo.
Ei mullakaan ole kuin kolme King V:tä, no okei yksi niistä on Routa King :)

 
Hieman ohi aiheen, mutta kahton aina vahingossa että tuon sun tatskakuvan thumbnailissa olis tatuoitu takaraivo. :D
 
Oon varmaan jo kymmeniä kertoja hämmentynyt ja kokenut ahaa-elämyksen, aina vaan uudelleen. Ei muuta, jatkakaa.
 
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
teukka
02.06.2010 17:52:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Hieman ohi aiheen, mutta kahton aina vahingossa että tuon sun tatskakuvan thumbnailissa olis tatuoitu takaraivo. :D

 
No hemmetti.Nyt se näyttää kuulalta munkin mielestä :)
Kiitos tästä. :)
 
EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
Zamppa0
12.07.2010 00:40:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jacksonin halpa kitaroita ei ole kamalasti kehuttu m netissä mutta miten sitä tietä jos ei testaa? Kumminkin itse säästäisin ja ostaisin esim. Jackson DXMG made in japanin. Floikka talla on mutta se on se "lisense jakson" talla ja pitää vireen erin omaisesti kampeamisenkin jälkeen. Itse menisin tuota testaamaan ja sitten kotiin miettimään muitakin vaihto ehtoja.Ei tuossa taida olla muuta hyvää kuin kiinteä talla ja ulkonäkö.Torilla liikkuu käytettyjä Japsi Jacksoneita niitä kannattaa myös seurata.
 
Ei osaa vielä sooloilla...MetallicA on paras ;D
tommium
12.07.2010 15:27:31 (muokattu 13.07.2010 12:04:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingin DLX:stä löytyy Rhoads sekä Kelly versiot noista uusista halppiksista. Testailin pikaisesti pari viikkoa sitten molempia ja ihan mukavalta tuntuivat ja työnjälkikin oli yllättävän hyvää. Hinta/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan ja yksi todella varteenotettava vaihtoehto kun kuukauden päästä olisi tarkoitus hankkia kiinteätallainen matalammille vireille. Mikeistä ei ole mitään sanottavaa kun unplugged tyyliin testasin.
 
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Suippo2
13.07.2010 11:22:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma kokemukseni Jacksoneista ei ole kehuttava(epämukava kaula minusta mutta hyvän kuulonen), mutta se on tietenki makuasia. Itselläni on B.C Rich Jr V IT enkä oikein pidä V muotoisesta kun tottunut soittamaan LP ja ST mallisilla, siihen pitää vaan totutella.
 
Wolfhound
22.07.2010 14:40:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eip ole uusista 32-malleista vielä kokemusta, mutta ite oon (budjettipoliittisista syistä) soitellut nelisen vuotta JS30KE:lla (vertailukohtana muinoin ollu ihan "oikea" Kramer jne): tuhnuisia mikkejä lukuunottamatta ihan asiallinen peli ...paitsi otelautakuviot, jotka uusiin on nyt "korjattu" ;)
 
hevi-ipa
22.07.2010 14:52:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noh itellä on tuo js30rr kyllä se vakio pelinä pelitti mukavasti mut menin vaihtamaan kaikki osat parempiin niin kyll sitten tuntui paaaaljon paremmalta, ainoa ero jaappanilaiseen on se että pikkasen paksumpi kaula mikä on loppujen lopuksi mukava käteen
 
HELLYEAH!!!
Deranged
22.07.2010 14:57:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

trih: Onkos kenelläkään kokemusta näistä jaskan uusista halpiksista? Lupaava on ulkonäkö ja gigbagiakin lykkäävät mukaan.
 
Mulla on JS32 Warrior ja tykkään. Pitää vielä säätää matalampi tatsi niin se on siinä.
Tallamikin meinasin vaihtaa rajumpaan samalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «