Aihe: Rolling Stones
1 2 3 4 527 28 29 30 31115 116 117 118 119
HaloOfFlies
24.05.2010 23:21:09

No siinä jutussa, missä Keith vihjasi pienemmän mittakaavan kiertueista, puhuttiin lähinnä areenoista. Luulisin että areenakiertueella tulisivat Suomeen.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
25.05.2010 09:43:07

danny: No siinä jutussa, missä Keith vihjasi pienemmän mittakaavan kiertueista, puhuttiin lähinnä areenoista. Luulisin että areenakiertueella tulisivat Suomeen.

Eivätköhän Suomi ja muut Pohjoismaat tipu aika automaattisesti kalenterista, jos kiertueita lyhennetään ja siirretään areenoille. Muualla Euroopassa on isompia areenoita ja pienemmän välimatkan sisään. Mutta toivotaan parasta... Vaikka eipä toisaalta ole ihan hirmuista hinkua päällä enää nähdä Rollareita. Ainakaan niillä hinnoilla, mitä areenakeikat tulevat maksamaan.

Jaa, minkähän versioin noista Exile paketeista sitä sitten tilaisi...
Live Music Is Better!
Andy Six
25.05.2010 19:27:14
Mua on aina jaksanut hämmästyttää Richardsin professionaalisuus....Mies hoisi aina hommat niinäkin aikoina,kun ampui pollea hihaan.....En väitä,ettei Keith ole ikinä sammunut lavalle tai ollut kykenemätön soittamaan siellä,mutta jatkuvasti päihtyneenä tunnetun äijän 45-vuoden uralla niitä kertoja on sitten todella vähän....
From the Liverpool Docks to the Hollywood Bowl...All the Way from Memphis......
Janrichards
06.06.2010 11:31:13

poppamies: Kyllä Brian, Mick, Keith,Bill ja Charlie on alkupreräisiä Rollareita. Ennen tätä kokoonpanoa ei ollut Rollareita olemassakaan. Ron Wood, yhtä vähän kuin Mick Taylor ei ole alkuperäisiä Rollareita. Ronnie Wood edusta minun maailmassa lähinnä Small Face'iä ja Mick taylor Bluesbreakerseja.

Rolling Stones oli kyllä olemassa ennen tätä kokoonpanoa.

Eka Stones konsertti oli 12.6.1962
Silloin olivat "oikeat Stonesit" Brian, Mick ja Keith mukana.
Bill liittyi Joulukuussa 1962
Charlie liittyi Tammikuussa 1963

www.stonesvikings.com
www.stonesondecca.com
Been Stoned since 1982
poppamies
06.06.2010 17:14:51

Janrichards: Rolling Stones oli kyllä olemassa ennen tätä kokoonpanoa.

Eka Stones konsertti oli 12.6.1962
Silloin olivat "oikeat Stonesit" Brian, Mick ja Keith mukana.
Bill liittyi Joulukuussa 1962
Charlie liittyi Tammikuussa 1963

www.stonesvikings.com
www.stonesondecca.com
Been Stoned since 1982

Kaikkihan on ollut olemassa ennen jotain jos hiuksia aletaan halkomaan.
Ekalla levyllä soittivat juuri mainitsemani kaverit ja samat kaverit nousivat kuuluisuuteenn yhdessä.
Lord Of The Strings
Andy Six
06.06.2010 18:47:07
poppamies: Kaikkihan on ollut olemassa ennen jotain jos hiuksia aletaan halkomaan.
Ekalla levyllä soittivat juuri mainitsemani kaverit ja samat kaverit nousivat kuuluisuuteenn yhdessä.

Joo.....Ian Stewart oli Rollareiden jäsen,jos ihan totta puhutaan....Ei vaan sopinut imagoon ja jäi sessiomuusikon asemaan....
All the Way from Memphis......
poppamies
07.06.2010 09:08:43

CeeCeeÄr: Joo.....Ian Stewart oli Rollareiden jäsen,jos ihan totta puhutaan....Ei vaan sopinut imagoon ja jäi sessiomuusikon asemaan....

Niin...ja jos aletaan saivartelemaan niin "alkuperäisessä" kokoonpanossa bassossa oli Dick Taylor ja rummuissa Tony Chapman, ja vielä heidänkin jälkeen oli muutamia basisteja ja rumpaleita ennen Wymannia ja Wattsia. Kaikesta huolimatta minulle rollarit tulee aina olemaan Jones, Jagger, Richards, Wyman ja Watts.
Lord Of The Strings
velipesonen
07.06.2010 13:23:24

CeeCeeÄr: Mua on aina jaksanut hämmästyttää Richardsin professionaalisuus....Mies hoisi aina hommat niinäkin aikoina,kun ampui pollea hihaan.....En väitä,ettei Keith ole ikinä sammunut lavalle tai ollut kykenemätön soittamaan siellä,mutta jatkuvasti päihtyneenä tunnetun äijän 45-vuoden uralla niitä kertoja on sitten todella vähän....

Onko päivitettyä tietoa kuinka paljon se ukko oikein juo? Parikymmentä vuotta sitten kuulin että puolitoista litraa viskiä joka päivä, ja jos tekee mieli ryypätä niin jatkeeksi vähän vodkaa.
Andy Six
07.06.2010 16:45:10
poppamies: Niin...ja jos aletaan saivartelemaan niin "alkuperäisessä" kokoonpanossa bassossa oli Dick Taylor ja rummuissa Tony Chapman, ja vielä heidänkin jälkeen oli muutamia basisteja ja rumpaleita ennen Wymannia ja Wattsia. Kaikesta huolimatta minulle rollarit tulee aina olemaan Jones, Jagger, Richards, Wyman ja Watts.

Kuten myös....
All the Way from Memphis......
Tande
07.06.2010 19:50:19
Tämä on vähän sama juttu, kuin AC/DC'n kanssa. Vaikka ennen Evansia ja Ruddia bändissä oli varmaan puolenkymmentä basistia ja kannuttajaa, ovat he minulle ne alkuperäiset.
Anteeksi.
Jussiman
27.06.2010 13:12:14
Rolling Stones on kaikkien aikojen parhaimpia bändejä, harvalta löytyy niin paljon loistavaa tuotantoa. Keith Richards on Mick Jaggerin kanssa kirjoittanut uskomattoman paljon todella rokkaavia biisejä aina 60-luvulta nykypäiviin saakka. Ja Keith on aivan mahtava kitarasankari.
Suosikkikappaleita:
Satisfaction
Ruby Tuesday
Paint It Black
Jumpin' Jack Flash
Brown Sugar
Honky Tonk Women
Wild Horses
If You can't Rock me
Little T&A

Loistavaa, ei voi muuta sanoa.
HaloOfFlies
25.07.2010 11:52:34

Näyttää siltä, että Stones on lähdössä viimeistä kertaa tien päälle.

http://www.gigwise.com/news/57563/R … es-To-Announce-Last-Ever-World-Tour
MV
25.07.2010 16:56:18 (muokattu 25.07.2010 16:56:40)
danny: Näyttää siltä, että Stones on lähdössä viimeistä kertaa tien päälle.

http://www.gigwise.com/news/57563/R … es-To-Announce-Last-Ever-World-Tour

Jospa ne nyt tännekin eksyisi jos kerran stadionkiertue on kyseessä. Eikös ne kahdella viime kiertueella ole käynytkin?
HaloOfFlies
25.07.2010 17:05:48

MV: Jospa ne nyt tännekin eksyisi jos kerran stadionkiertue on kyseessä. Eikös ne kahdella viime kiertueella ole käynytkin?

Joo. 2003 ja 2007 kävivät. Jälkimmäisen keikan kävin katsomassa ja loistava keikka oli. Jos Suomeen tulevat niin ainakin harkintaan menee ihan varmasti.
Joees
25.07.2010 18:54:36
Pitäsköhän jo ruveta säästämään lippuihin fyrkkaa? ;-D Ihan varmuudeksi jos tänne eksyvät.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Nick Bone
26.07.2010 14:21:05
Hilua piiloon, nyt ne on nähtävä!

Onks kukaan ostellut noita "Exilesin" erikoisversioita (vai onko niitä vaan yksi?)

Kannattaako hommata? On yks mun suosikkilevyjä kautta aikain ja Rollareiden paras. Kunnon rujoa ja suoraa soundimaailmaa, hyvillä biiseillä ofkoors.
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
baron
26.07.2010 14:55:41 (muokattu 26.07.2010 14:55:59)

Jussiman: Rolling Stones on kaikkien aikojen parhaimpia bändejä, harvalta löytyy niin paljon loistavaa tuotantoa. Keith Richards on Mick Jaggerin kanssa kirjoittanut uskomattoman paljon todella rokkaavia biisejä aina 60-luvulta nykypäiviin saakka. Ja Keith on aivan mahtava kitarasankari.
Suosikkikappaleita:
Loistavaa, ei voi muuta sanoa.

Mulle joteskin kolahti aikoinaan niitten koveri Howlin' Wolfin piisistä "Little Red Rooster"
Uskomatonta että nuoret englantilaispojat saa bluesiin aitoa fiilistä!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
poppamies
26.07.2010 16:59:25 (muokattu 26.07.2010 16:59:52)

baron: Mulle joteskin kolahti aikoinaan niitten koveri Howlin' Wolfin piisistä "Little Red Rooster"
Uskomatonta että nuoret englantilaispojat saa bluesiin aitoa fiilistä!

Ei siinä mitään ihmeellistä. Rollarit, Alexis Corner, Yardbirds ja sen mukana Jimmy Page ja varsinkin Eric Clapton otti viestikapulan ylös kun se jo oli melkein tippumaisillaan alkuperäisiltä neekeritaiteilijoilta. N.s "british blues invasion" teki suuren palveluksen vanhoille blues artisteille. M.m B.B King on avoimesti tunnustanut Clapton'in osan ja arvan omalle menestykselleen.
Lord Of The Strings
velipesonen
26.07.2010 18:21:06

Jussiman: Loistavaa, ei voi muuta sanoa.

Esimerkiksi Satisfactionissa ja Jumpin' Jack Flashissa on semmoisia ympärikäännettyjä sointukulkuja, mitkä eivät minun päässäni ainakaan assosioidu amerikkalaiseen bluesiin vaan jos jonnekin niin suoraan mustaan Afrikkaan. Voisi leikillisesti sanoa että Stonet on mustempia kuin Amerikan mustat itse. Ne biisit kuulostaa puoliksi takaperin soitetuilta ja raskaudestaan huolimatta mielenkiintoisella tavalla leijailevilta. Ne on niin vaikeita soittaa että Rollarit on itekin epäonnistunu niiden kanssa usein.

Onkos täällä bluesin asiantuntijoita, mikä on nykytilanne mustassa bluesissa? Onko ne kaikki tämmöistä puolivillaista kevennettyä ja modernisoitua menoa vai vieläkö on nuoremman polven vääntäjiä joilla on säädöt kohdallaan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)