Aihe: Rolling Stones
1 2 3 4 525 26 27 28 29115 116 117 118 119
Abysmal
29.12.2009 13:40:40 (muokattu 29.12.2009 13:49:04)
Joululahjojen mukana tuli tällainen Rollari-kokoelma kun Rarities. Noiden kokoelmien tarpeellisuuden voi aina kyseenalaistaa, mutta tältä levyltä löytyy ihan kivoja B-puolia ja muutamia livebiisejä. Tumbling Dicen live on hienoin. Tajusin myös kuinka loistava biisi Mixed Emotions on, kokoelmalla olevassa versiossa pyöritellään kappaleen erinomaista riffiä edes takaisin ja Jagger laulaa voimakkaasti.

Raritiesin biiseistä parhain on kuitenkin If I Was a Dancer, josta löytyy samoja koukkuja kuin Fingerprint Filesta.

http://www.youtube.com/watch?v=37pRNKzpjcg
Terry Pantheras
29.12.2009 16:09:42
akuankkakomppi: Yksi nimi juolahti mieleen, kiertuekitaristia ajatellen: Joe Satriani.

Satriani Rollareissa on melkeinpä sama kuin John Petrucci Motörheadissa...
einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Monkey Man
30.12.2009 17:38:28
ihan kivoja B-puolia ja muutamia livebiisejä.

No joo, pari hyvää juttua, mutta muuten aika heppoinen levy. Rollareilla on paljon julkaisemattomia biisejä ja niitä kannattaa bongailla youtubesta. Hakusanalla Rolling Stones bootlegs- löytyy jotain.

Omat lempparit on Claudine & Drift Away

Peace!
Abysmal
26.01.2010 21:57:50
Aika jänniä juttuja liikkeellä koskien kaiketi keväällä julkaistavaa Exile-deluxea:

http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1192146
Andy Six
27.01.2010 11:18:41
Rollarit on Beatlesin ohella varmaan se toinen legendaarisin bändi kautta rock-historian...Mikä olisikaan bändin legendaarisuusarvo,jos se olisi päättänyt hajota Brian Jonesin kuoltua,Stones in park olis ollut bändin viimeinen esiintyminen yhdessä,eikä se olisi enää koskaan olisi soittanut yhdessä....? Ihan turhaa,mutta silti aika mielenkiintoista ajatusleikkiä.....
"Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter
ArzKa--
30.01.2010 12:07:27
GIMME SHELTER on kyllä se kaikista paras rollareiden biisi aivan pakko sanoa
Stone
30.01.2010 13:34:35

ArzKa--: GIMME SHELTER on kyllä se kaikista paras rollareiden biisi aivan pakko sanoa
Myös yksi omista suosikeistani...aivan mahtava biisi ja varsinkin live vetona se 2:n kitaran yhteistyöskentely. Plussaa!
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
ArzKa--
31.01.2010 08:54:04
Stone: Myös yksi omista suosikeistani...aivan mahtava biisi ja varsinkin live vetona se 2:n kitaran yhteistyöskentely. Plussaa!

On kyllä ja onhan tuo loistava biisi kuten moni muukin rollareiden biisi. yhtyehän on ollut kauan jo toiminnassa eikä tietääkseni ikinä ole lopettanutkaan.
Tande
31.01.2010 13:46:03
Itse en jaksa oikein uskoa, että Ronnielle annettaisiin kaikesta huolimatta kenkää. Joku saattaa tulla korvaajaksi, mutta en usko, että häntä yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen kirjaimellisesti erotettaisiin.
In Rock.
Jokapaikanapina
31.01.2010 20:01:57
Tande: Itse en jaksa oikein uskoa, että Ronnielle annettaisiin kaikesta huolimatta kenkää. Joku saattaa tulla korvaajaksi, mutta en usko, että häntä yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen kirjaimellisesti erotettaisiin.

Mun näkökulmasta kaks vaihtoehtoo. Jos ois tyyliin yks kiertue ja levy vielä jäljellä, niin sittenhän niitten kannattais vaan pitää se ja kestää sitä. Mut jos yritetään yhtyeenä vie puskuttaa edes muutamat kiertueet läpi, niin sitten heivaavat jos ei jätkä paranna tapoja.
Stone
01.02.2010 10:05:50

Tande: Itse en jaksa oikein uskoa, että Ronnielle annettaisiin kaikesta huolimatta kenkää. Joku saattaa tulla korvaajaksi, mutta en usko, että häntä yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen kirjaimellisesti erotettaisiin.

Keith Richardsia lainatakseni "tästä bändistä ei lähdetä kuin ruumisarkussa"...
vieläköhän Keith itse seisoo sanojensa takana? Uskoisin itse näin, mutta voi olla Mickilla toisenlainen näkökanta asiaan. Spekulontiahan tämä, mutta toivoisin itse Ronin pysyvän ryhmässä.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
Joees
01.02.2010 12:50:02
Stone: Keith Richardsia lainatakseni "tästä bändistä ei lähdetä kuin ruumisarkussa"...
vieläköhän Keith itse seisoo sanojensa takana? Uskoisin itse näin, mutta voi olla Mickilla toisenlainen näkökanta asiaan. Spekulontiahan tämä, mutta toivoisin itse Ronin pysyvän ryhmässä.

Vaan onhan tuostakin bändistä lähdetty ilman ruumisarkkua.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Tande
01.02.2010 13:13:56
Onhan nuo Ronnien kuviot olleet viime vuosina jo melko koomisia. Ero vaimosta, neljäkymmentä vuotta nuorempi tyttöystävä, pahoinpitely, "Kaksi pulloa viinaa päivässä" jne.

Mutta hieno mies kuitenkin.
In Rock.
Tande
27.02.2010 15:18:19
MV: Kumpaa se nyt on, koomista vai hienoa?

Niin.. Onhan se toisaalta "hienoa", että kaveri on edelleen aito vanhan liiton rocktähti isolla R:llä, mutta kyllä kieltämättä toivoisin, että hän voisi vähän rauhoittua.
In Rock.
Hösse
27.02.2010 15:37:04
Tande: Onhan nuo Ronnien kuviot olleet viime vuosina jo melko koomisia. Ero vaimosta, neljäkymmentä vuotta nuorempi tyttöystävä, pahoinpitely, "Kaksi pulloa viinaa päivässä" jne.

Mutta hieno mies kuitenkin.

Ja kuitenkin paikkaamassa Keithin mokia soittaessa.
poppamies
27.02.2010 16:20:22

Stone: Keith Richardsia lainatakseni "tästä bändistä ei lähdetä kuin ruumisarkussa"...

Nå eihän Ronni ole edes alkuperäinen jäsen, eikä ole sellaista statusta minun silmissä koskaan saanutkaan.
Lord Of The Strings
Tande
27.02.2010 18:10:44
poppamies: Nå eihän Ronni ole edes alkuperäinen jäsen, eikä ole sellaista statusta minun silmissä koskaan saanutkaan.

Kyllähän hän on kuitenkin bändin ylivoimaisesti pitkäaikaisin "soolokitaristi".
In Rock.
Mr T
28.02.2010 15:04:56
poppamies: Nå eihän Ronni ole edes alkuperäinen jäsen, eikä ole sellaista statusta minun silmissä koskaan saanutkaan.

No eihän myöskään Mick Jagger tai Keith Richardskaan ole varsinaisesti alkuperäisiä jäseniä. Bändinhän perustivat Brian Jones ja Ian Stewart. Rollari-statuksen kaikki muutkin bändin jäsenet ovat kuitenkin mielestäni saavuttaneet.
"Elämä on epävarmaa. Syö ensin jälkiruoka."
poppamies
28.02.2010 15:39:27 (muokattu 28.02.2010 23:05:43)

Mr T: No eihän myöskään Mick Jagger tai Keith Richardskaan ole varsinaisesti alkuperäisiä jäseniä. Bändinhän perustivat Brian Jones ja Ian Stewart. Rollari-statuksen kaikki muutkin bändin jäsenet ovat kuitenkin mielestäni saavuttaneet.

Kyllä Brian, Mick, Keith,Bill ja Charlie on alkupreräisiä Rollareita. Ennen tätä kokoonpanoa ei ollut Rollareita olemassakaan. Ron Wood, yhtä vähän kuin Mick Taylor ei ole alkuperäisiä Rollareita. Ronnie Wood edusta minun maailmassa lähinnä Small Face'iä ja Mick taylor Bluesbreakerseja.
Lord Of The Strings
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)