DethBanger 30.10.2009 17:03:44 | |
---|
Yrms: Mikähän pakottaa artistit tunkemaan ne 11 biisiä levylle kun seassa on selvästi heikompia biisejä? Endgame olisi lähellä täydellistä levyä ilman Bite the Handia, Bodiesia ja How the story Endsia. Mielipiteitä mielipiteitä! Mun mielestä jokainen noista biiseistä on hyvä. Ei voi miellyttää kaikkia. Christs may come and christs may go but Caesar is forever. |
vt1100 30.10.2009 18:43:27 | |
---|
DethBanger: Mielipiteitä mielipiteitä! Mun mielestä jokainen noista biiseistä on hyvä. Ei voi miellyttää kaikkia. Niinpä, itse tykkään myös että kokonaisuutena hyvä levy. Mutta valittaminen on nykyään pop, jopa enemmän kuin itse musiikki. |
--Tomppa-- 30.10.2009 22:48:49 | |
---|
Onko nuo originaalit levyversiot ihan saatavilla suht helposti, vai ovatko kaikki nuo vanhemmat myynnissä olevat Megadethin levyt remasteroituja? Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Bugi 30.10.2009 23:22:07 | |
---|
--Tomppa--: Onko nuo originaalit levyversiot ihan saatavilla suht helposti, vai ovatko kaikki nuo vanhemmat myynnissä olevat Megadethin levyt remasteroituja? Originaaleja ei myydä perus Anttiloissa,nuo mitä siellä myydään ovat remasteroituja,sen huomaa siitä kun katsoo vaikka takakantta,niin siellä on vaikkapa Wake up Dead remix tjsp. Kannattaa tsekata mm.music hunter,jos originaaleja haluaa,itse ostanut sieltä Peacen ja Youthanasian,näin siellä myös CW:n orihinalina. |
--Tomppa-- 01.11.2009 17:03:33 | |
---|
Bugi: Originaaleja ei myydä perus Anttiloissa,nuo mitä siellä myydään ovat remasteroituja,sen huomaa siitä kun katsoo vaikka takakantta,niin siellä on vaikkapa Wake up Dead remix tjsp. Kannattaa tsekata mm.music hunter,jos originaaleja haluaa,itse ostanut sieltä Peacen ja Youthanasian,näin siellä myös CW:n orihinalina. Täytyypi joskus kierrellä levykauppoja kun rahaa löytyy sopivasti. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Jucciz 01.11.2009 21:35:22 (muokattu 01.11.2009 21:57:09) | |
---|
mathias: Ja minä kun pitkän aikaa luulin että Jucciz on fiksu ihminen. Taisin olla väärässä. Haluatko täsmentää havainnointiketjusi alkutilannetta, kesken kaiken tapahtunutta mullistusta ja nykyhetkeä? Vai oliks se se, että mun mielestä jokainen ihminen saa muodostaa maailmankuvansa itsenäisesti ja toimia sen pohjalta, mikä sua nyppii? Vai se, että mun mielestä Megadethin uudet remasterit eivät ainakaan RIP:n ja Countdownin tapauksessa kuulosta yhtä hyviltä kuin alkuperäiset? |
foetor ex ore 02.11.2009 18:27:06 | |
---|
|
ydinjumala 02.11.2009 21:31:15 (muokattu 02.11.2009 21:35:03) | |
---|
|
TheMurno 02.11.2009 21:47:29 | |
---|
|
zuppermuhle 02.11.2009 22:11:00 (muokattu 02.11.2009 22:12:03) | |
---|
TheMurno: Hoh, Kirkalla on miehekkäät viikset. Ei helvetti. Hannemanilla Kahler Les Paulissa tuossa edellisessä kuvassa. Niin ja King näyttää Jack Blackilta Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php |
veri_heavy: Ei helvetti. Hannemanilla Kahler ja jouluvaloja Les Paulissa tuossa edellisessä kuvassa. Oi kun olis noiden bändien meininki tuollasta veljeilyä vielä nykysinkin. |
geeza 15.12.2009 09:38:46 | |
---|
If found, please return to the pub. |
Parasite 15.12.2009 10:08:33 | |
---|
Toni123: http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=18214 Mustis vauhdissa taas. Hyvä että anto potkut tollaselle paskabändille. Ihan käsittämätöntä että tollaset vellipöksyt yleensäkään päässy lämppäämään Megadethiä. Tuohon nyt on paha sanoa mitään kun ei ole kerrottu mitään syitä erottamiselle. Se on kyllä varmaa ettei tuo lämppäribändi ainakaan kovin aikuismaisesti asiaan suhtautunut. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
ruusteri 15.12.2009 10:45:09 | |
---|
Toni123: http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=18214 Mustis vauhdissa taas. Hyvä että anto potkut tollaselle paskabändille. Ihan käsittämätöntä että tollaset vellipöksyt yleensäkään päässy lämppäämään Megadethiä. Dave on miesss! |
geeza 15.12.2009 11:00:19 (muokattu 15.12.2009 11:01:10) | |
---|
Kyllä. Daven ei tartte mitään selitellä. Itse veikkaan syyksi sitä, että hän kuuli bändin "musiikkia." If found, please return to the pub. |
hullu_ukko 15.12.2009 12:53:47 | |
---|
Toni123: http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=18214 Mustis vauhdissa taas. Hyvä että anto potkut tollaselle paskabändille. Ihan käsittämätöntä että tollaset vellipöksyt yleensäkään päässy lämppäämään Megadethiä. Mikähän lie tuo kyseinen "mitätön episodi", eikö siitä voisi mainita tarkemmin, jos se kerran on niin mitätön? Suicide Silencen bassotaiteilijan uho huvitti suuresti kyllä... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Marshallga 15.12.2009 15:29:40 | |
---|
Sietäähän tuommosille räkänokkamuusikoille opettaakin hieman tapoja. "Support music, not rumors." |
Naama-amis 15.12.2009 21:23:33 | |
---|
--Tomppa--: Onko nuo originaalit levyversiot ihan saatavilla suht helposti, vai ovatko kaikki nuo vanhemmat myynnissä olevat Megadethin levyt remasteroituja? Mä hommasin - tai oikeammin kaveri hommasi puolestani, saamaton kun oon - huippukuntosen, originaalin Rust in peacen ebayn kautta ihan oikein Amerikan Yhdysvalloista. Mitähän se mahto olla, varmaan luokkaa 10e menetys.. Onhan noita myyty aikoinaan maailmalle ihan kauhee liuta mutta ei noihin vanhoihin painoksiin silti mitenkään joka divarissa törmäile.. ...siihen asti kunnes niiden tukat sotkeutuu floikkiin. |
aalataur 15.12.2009 22:22:09 (muokattu 15.12.2009 22:23:20) | |
---|
Onko se Dave otellut vapariakin. Ihme monilahjakkuus. No mut hassua tuossa oli tosiaan se että Suicide mikälienee -janari ei voinut kertoa että mikä tämä "mitätön välikohtaus" sitten olikaan... Ymmärtänyt ettei suuren maailman kuvioissa lämppäribändillä ole ihan sitä tähtien bäkkäri- ynnä muutakaan kohtelua vaan aika karulla Ketonen & Myllyrinne - remingtonista selkään meiningillä siellä ollaan liikenteessä. |
hullu_ukko 15.12.2009 22:24:49 (muokattu 15.12.2009 22:25:44) | |
---|
aalataur: Onko se Dave otellut vapariakin. Ihme monilahjakkuus. Musta vyö taitaa Davelta löytyä kahdestakin kamppailulajista. Toinen karatesta, toinen taekwondosta. En sitten tiedä, onko ihan vaparimatseissa ollut mukana, mutta melkoinen ninja mies taitaa joka tapauksessa olla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |