Frusci-ante 12.09.2009 05:21:46 | |
---|
Catfish blues: Jos Jack White tulee tuottajan pallille erittäin hienoa, sillä jätkällä on näkemystä ja voisimme odotta ns. hienoa päätöstä uralle kunnon roots levyn muodossa. Kunnollinen roots-levy olisi kyllä todella hieno päätös (!?) Rollareiden uralle. Ja potkua, puristusta ja omintakeisuutta en usko Jackiltä puuttuvan. Niin, ja sen olennaisimman eli root/bluestietoisuuden uskon myös Whitellä olevan hallussa. |
TheKukavittu 12.09.2009 15:51:11 | |
---|
Catfish blues: Itse toisessa sukupolvessa Rollareista diganneena jo 32 vuoden ajan en enään odota bändiltä muuta kuin pystytyvätkö hoitamaan 50v kiertueen 2012 eli käytännössä onko Keef elossa vielä Jos Jack White tulee tuottajan pallille erittäin hienoa, sillä jätkällä on näkemystä ja voisimme odotta ns. hienoa päätöstä uralle kunnon roots levyn muodossa. Kuule eiköhän Keef oo sillon viel hengis, tai jos ei ni on ihme. Eihän sitä oo aineetkaan pystyny tappamaan. Ihme mies on. Kunnon roots-levy olis varmaan mukavaa vaihteluu kunhan White tekee sen niin ettei pistä White stripes-tyyliä mukaan liikaa. Paska on paskaa, vaikka voissa paistaisi. |
Abysmal 12.09.2009 21:02:49 | |
---|
Keith tuskin kuolee koskaan, mutta Ronnie Woodin kohdalla lienee vain ajan kysymys milloin käy kalpaten. |
Catfish blues 12.09.2009 21:18:01 (muokattu 12.09.2009 21:18:13) | |
---|
Woodyn omaelämänkerta oli aika hauska näkemys Stonesin osalta toisesta näkövinkkelistä.Samanlaisia nistejä molemmat kepiitäjät. Keef on väsäämässä myös omaa elämäkertaa, mutta kuuleman mukaan on vaikeuksia muistamisen kanssa :) Lay down your soul to gods rock´n´roll |
Kylläpä Goats Head Soup rokkaaki nätisti. Boys keep swingin |
Mad-Mike 29.10.2009 20:56:17 | |
---|
Mä aikoinani miellyin tuoho biisiin Love Is Strong ja aloin tykkäämää rollareista todella paljon. Ekana biisinä heiltä kuulin Anybody Seen My Baby ja päätin kuunnella lisää ja sit kuulin albumin Voodoo Lounge ja mun mielee ollu eniten. Ei pääse mihinkää. Hieno homma et bändi porskuttaa vieläki, ei ollu nimittäin huono mun mielestä tuo heidän uusin lättykää. -Ei se nopeus vaan se taito- |
VikiViljami 29.10.2009 21:25:51 | |
---|
Eb-tuning: Mä aikoinani miellyin tuoho biisiin Love Is Strong ja aloin tykkäämää rollareista todella paljon. Ekana biisinä heiltä kuulin Anybody Seen My Baby ja päätin kuunnella lisää ja sit kuulin albumin Voodoo Lounge ja mun mielee ollu eniten. Ei pääse mihinkää. Hieno homma et bändi porskuttaa vieläki, ei ollu nimittäin huono mun mielestä tuo heidän uusin lättykää. Ei ollu tosiaan yhtään hullumpi tuo uusin. Boys keep swingin |
Atomic Cafe 31.10.2009 05:02:14 (muokattu 31.10.2009 05:29:25) | |
---|
Abysmal: Keith tuskin kuolee koskaan Keithin isukki kuoli 2002. Kun otetaan huomioon että Keith ei ole täyttänyt edes 70-vuotta niin tulevaisuuden ennuste on suhteellisen hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=KQXl5KCqWAk |
Stone 07.11.2009 22:01:57 | |
---|
Atomic Cafe: Keithin isukki kuoli 2002. Kun otetaan huomioon että Keith ei ole täyttänyt edes 70-vuotta niin tulevaisuuden ennuste on suhteellisen hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=KQXl5KCqWAk Hieno pätkä....sinisävyistä fiilistä :) "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
slowdive 07.11.2009 23:03:20 | |
---|
Kun otetaan huomioon että Keith ei ole täyttänyt edes 70-vuotta niin tulevaisuuden ennuste on suhteellisen hyvä. Viimesimmät huhuilut uuden musan suhteen, ja kuvatkin kertovat että virkkuna tuntuu olevan. Oisko se taannoinen palmusta putoaminen hetkeksi vähän kuntoa verottanut kun pikkusen vähemmän kumaralta käppänältä se nykyään ainakin mun silmään näyttää kuin jokunen aika taaksepäin: http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1138981 Hiusvärit ja huivikin jääny noista kuvista, mutta eiköhän se puolikaljuksi harmaapääksi ole jo kaikki tiennytkin :) "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Tsugu Way 08.11.2009 11:30:20 | |
---|
http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1138981 Hiusvärit ja huivikin jääny noista kuvista, mutta eiköhän se puolikaljuksi harmaapääksi ole jo kaikki tiennytkin :) Hienoja kuvia. Miksiköhän mulle tuli muutamasta kuvasta mieleen Jack Nichalson. Vielä kun tuosta hiukset lisää harvenevat, niin Keef voisi vetää suosiolla tukan (rasvalla) taaksepäin ja charmaantua niinkuin old Jack. Ja muutama kilo lisää painoa vielä Keithille, niin rypytkään eivät näyttäisi niin syviltä. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Andy Six 08.11.2009 12:47:59 | |
---|
On aikalailla mahdonta uskoa,että Keefillä olis vielä alkuperäiset maksa,haima ja munuaiset....=) Have you ever seen the eyes of Ian Hunter...? |
Stone 09.11.2009 22:06:01 | |
---|
http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1138981 Hiusvärit ja huivikin jääny noista kuvista, mutta eiköhän se puolikaljuksi harmaapääksi ole jo kaikki tiennytkin :) Vampyyri se on... mites se nyt taas menikään; "ydinsodan jälkeen täällä on vain rottia ja Keith Richards" :) "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
Regalis Apertura 26.11.2009 21:46:39 | |
---|
|
HaloOfFlies 21.12.2009 11:08:48 (muokattu 21.12.2009 11:18:15) | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Superkingi 21.12.2009 12:06:40 | |
---|
Je Je jejeijei |
Tsugu Way 21.12.2009 12:12:54 | |
---|
Superkingi: http://www.bejacksfriend.com/blog/wp-content/lib8.jpg Niin, Taylorhan on edelleen hyvässä keikkavireessä ja ainakin bluesit taittuu mukavasti. Voisi ehkä korvat Woodyn? Ei tarvitsisi etsiä Stonesien neljättä kertaa täysin uutta kepittäjää. Tulijoitahan varmasti olisi. Niitäkin, ketä silloin jo vuosina 1974-75 yritti jo bändiin. Tai jo Brianinkin potkijen jälkeen. Eikö sinne ollu ehdolla mm. Claptonia, Buchanania, Topi Sorsakoskea... Vika tais kyllä ollakki menossa sittenkin Ganesiin.. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Flash 21.12.2009 12:19:40 | |
---|
Jos tuo nyt todellakin pitää paikkaansa, niin Taylor olisi kyllä kieltämättä paras vaihtoehto. Minä ainakin näkisin bändin hyvin mielelläni Taylorin kanssa, mutta jos tilalle otetaan joku uusi kaveri (vaikka olisikin kuuluisa), niin ei kyllä välttämättä enää kiinnosta... Mitäs luulette, onko Jack White yksi vaihtoehto? Sitä on taidettu jo aiemminkin täällä spekuloida. Live Music Is Better! |
Atomic Cafe 21.12.2009 15:18:06 (muokattu 21.12.2009 19:12:34) | |
---|
Jos kuuskymppinen vaari elää kun nuori rocktähti ja jättää perheensä parikymppisen mimmin takia niin ei siitä hyvä seuraa, ei vanhan miehen pää ja varsinkaan fysiikka kestä sellaista menoa loputtomiin. Onhan tuo erittäin surullista jos huhut pitävät paikkansa ja heppu joutuu Rollareista pihalle ihan pysyvästi. Minulle Rolling Stones on jo kauan ollut Keith ja Ronnie. Se kumihuuli on toki yhtyeen tavaramerkki ja loistava liikemies mutta ärsyttää kun se pomppii lavalla niiden rokkijätkien edessä. Ron ja Keef ovat viimeiset muistutukset siitä että Rolling Stones oli parhaimpina päivinään muutakin kun miljardiluokan bisnes. Jotenkin voisin kuvitella että Mick ei ole ikinä antanut anteeksi sitä palmuepisodia missä Keefin työkyky ja sitä kautta yhtyeen tulevaisuus oli katkolla jonkin aikaa. Jaggerin näkökulmasta katsottuna asia taitaa olla niin että yksi jalkoihinsa kompasteleva ja perseelleen tipahteleva kitaristi vielä menettelee jos se on yhtyeen ikoni mutta kaksi juoppoa kitaristia on jo vähän liikaa. Richards ei taida kuitenkaan olla Woodin potkuista kovin mielissään. Next Time You See: http://www.youtube.com/watch?v=jhaVN-AU9XI&feature=related Ruby Tuesday: http://www.youtube.com/watch?v=QGnn1IcxuRo&feature=related |
TheKukavittu 23.12.2009 19:48:25 | |
---|
Flash: Jos tuo nyt todellakin pitää paikkaansa, niin Taylor olisi kyllä kieltämättä paras vaihtoehto. Minä ainakin näkisin bändin hyvin mielelläni Taylorin kanssa, Mitäs luulette, onko Jack White yksi vaihtoehto? Sitä on taidettu jo aiemminkin täällä spekuloida. Itse en olisi kamalan innostunu jos White otettaisiin mukaan. Varmaan toisi liikaa vaikutteita omista projekteistaan. Ja koska Keef ei oo mikään soolokitaristi niin White hoitais sen homman ja omasta mielestäni Jack White on aika mitäänsanomatin rämpyttelijä joka ei osaa laulaa. Sotkisi asiat vaan pahasti. Rolling Stones ja White strippersien autotallirock yhdistettynä kuulostaaisi varmaan aika... oudolta. Pitääks tähän kirjottaa nimmari vai häh? |